Αρχική Αναδιάρθρωση ΔομώνA1. Ποια από τις αρμοδιότητες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής θεωρείτε σημαντικότερη; Υπάρχει καμία που να τη θεωρείτε περιττή;Σχόλιο του χρήστη Μιχάλης Σφυράκης | 24 Ιανουαρίου 2011, 20:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο σχέδιο για την ίδρυση του Ινστιτούτου εκπαιδευτικής πολιτικής αναφέρεται: «- δεν έχει εξειδικευμένες οργανικές θέσεις καθώς είναι αδύνατη η κάλυψη όλων των αναγκών σε επιστημονικές και πρακτικές ειδικεύσεις σύμφωνα με τα σχολικά προγράμματα. Θεμελιώνεται όμως η υποχρέωση του ΔΣ κατά τις προκηρύξεις θέσεων να εξασφαλίζεται ισορροπία μεταξύ των γνωστικών αντικειμένων και των βαθμίδων και να καλύπτονται συγκεκριμένες ειδικότητες.» Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή ώστε αυτές οι «συγκεκριμένες ειδικότητες» που αναφέρονται να επιτελέσουν σωστά το ρόλο τους και να μην εξυπηρετούν συντεχνιακά συμφέροντα. Επίσης για θέματα που άπτονται κάθε ειδικότητας καλό είναι να έχουν λόγο επιστήμονες με πραγματική εκπαίδευση στην ειδικότητα και όχι κάθε είδους «βαπτισμένος» από το υπουργείο ειδικός ή παντογνώστης. Επίσης αναφέρεται στο σχέδιο: «κάθε χρόνο δυο από τα κατά τεκμήριο νεότερα μέλη του Επιστημονικού Προσωπικού λαβαίνουν διευκολύνσεις για να εκπονήσουν διδακτορικές διατριβές, έτσι ώστε να ενισχύεται η διαρκής αναβάθμιση του επιστημονικού επιπέδου του φορέα.» Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να συνεχίσουμε να πριμοδοτούμε την κομματική και συντεχνιακή ανέλιξη κάθε φιλόδοξου στελέχους, μετατρέποντας συγκεκριμένες θέσεις του δημοσίου σε μέσα συνδιαλλαγής και υπηρεσιακής ανέλιξης. Δεν πιστεύω στην ειδική μεταχείριση κανενός δημοσίου υπαλλήλου σε όποια θέση και αν βρίσκεται. Υπάρχουν συγκεκριμένες διαδικασίες που αφορούν όλους τους δημοσίους υπαλλήλους και τους επιτρέπουν τη συνέχιση των σπουδών τους μέσα από τις εκπαιδευτικές άδειες. ΓΙΑΤΙ πρέπει να υπάρχουν εξαιρέσεις ανά υπηρεσία. ΠΟΣΟΙ άλλοι δημόσιοι λειτουργοί θα πάρουν διδακτορικό στα 50 τους και κάποιες φορές από αμφιβόλου ποιότητας προγράμματα του εσωτερικού, για να μπορέσουν να ανελιχθούν στην ηγεσία της υπηρεσίας τους; Μιχάλης Σφυράκης Καθηγητής ΠΕ19 Πληροφορικής