Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όντας απόφοιτη κολλεγίου του τμήματος νοσηλευτικής από το 2020, χωρίς καμία αναγνώριση επαγγελματική και ακαδημαϊκή, βρίσκομαι σε θλιβερή θέση και όχι μόνο εγώ αλλά και οι υπόλοιποι συμφοιτητές μου, αντιμετωπίζοντας ένα μείζον θέμα. Είναι ξεκάθαρο ότι τα πτυχία των κολλεγίων απονέμονται από δημόσια ξενόγλωσσα πανεπιστήμια και όχι από τα ίδια τα κολλέγια. Καταλήγοντας λοιπόν, ότι το άρθρο 16 δεν παραβιάζεται! Η ίδια υπουργός παιδείας έχει αναφέρει ότι τα πτυχία των ξενόγλωσσων πανεπιστημίου είναι ίδια, τότε ποιος ο λόγος να γίνεται διάκριση εκπαίδευσης και πόσο μάλλον με την αιτιολογία την τοποθεσία σπουδών. Δεν υπάρχει σημασία που θα επιλέξει το παιδί να πραγματοποιήσει τις σπουδές του, αλλά ότι επέλεξε να σπουδάσει το αντικείμενο που πραγματικά ήθελε και όχι επειδή έτυχε να περάσει με επιτυχία σε κάποια τυχαία σχολή της Ελλάδας. Δεν χρειάζεται να κόβετε το νήμα του παιδιού επειδή απέτυχε ή απλά επειδή δεν ήθελε να πραγματοποιήσει την διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων για την εισαγωγή του σε δημόσιο ελληνικό πανεπιστήμιο. Είναι επιλογή του καθενός αν θέλει να σπουδάσει σε δημόσια ή ιδιωτική ανώτατη εκπαίδευση. ΌΛΟΙ έχουν δικαίωμα στην εκπαίδευση με σεβασμό και με ισότιμη αντιμετώπιση. Η εκπαίδευση στην Ελλάδα παρέχεται από το κράτος και είναι συνταγματικά κατοχυρωμένη από το Άρθρο 1659. Ωστόσο, η Παράγραφος 7 του ίδιου άρθρου επιτρέπει τη λειτουργία ιδιωτικών Επαγγελματικών Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης. Γιατί λοιπόν επιτρέπετε την λειτουργία των ιδιωτικών ιδρυμάτων, από την στιγμή που τα ρυθμιζόμενα επαγγέλματα αντιμετωπίζουν πρόβλημα; Από την στιγμή που χορηγήσατε άδεια λειτουργίας στο ιδιωτικό ίδρυμα ανώτατης εκπαίδευσης, αυτό αυτόματα σημαίνει ότι πληρεί τις προδιαγραφές των ακαδημαϊκών σπουδών. Η ανεργία και οι θέσεις εργασίας αυξάνονται και τα νέα παιδιά που ανυπομονούν να μπουν στην αγορά εργασίας δυστυχώς δεν μπορούν. Το μόνο που ζητάμε είναι η επαγγελματική ισοδυναμία και η ακαδημαϊκή αναγνώριση. Να μπορέσουμε επιτέλους να εξασκήσουμε το επάγγελμα που επιλέξαμε να σπουδάσουμε 4 χρόνια με κόπο.