Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το άρθρο 143 παράγραφοι γγ και γδ είναι άδικοι και κυρίως ανέφικτοι. Αν κάποιος έχει διορισθεί Αναπληρωτής εν μέσω πανδημίας χωρίς καμμία επαφή με φοιτητές για πολλούς μήνες πώς είναι δυνατόν μέσα στα 3 χρόνια που εχει δικαίωμα να εξελιχθεί σε βαθμίδα Καθηγητή να επιβλέψει και ολοκληρώσει 1 διδακτορική διατριβή ΚΑΙ να συμμετέχει σε 3 τριμελείς διδακτορικών; Η, στον υφιστάμενο νόμο, προηγούμενη διαζευκτική παράθεση εναλλακτικών προσόντων δηλαδή ή Διδακτική εμπειρία μεταπτυχιακών σπουδών συνιστάμενη στη διδασκαλία επί τριετία, τουλάχιστον, σε Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών Α.Ε.Ι. της χώρας ή της αλλοδαπής ή επίβλεψη, με την ιδιότητα του επιβλέποντος, μίας τουλάχιστον διδακτορικής διατριβής που έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς, από την έναρξη μέχρι την περαίωσή της ή συμμετοχή σε τριμελείς συμβουλευτικές επιτροπές δύο τουλάχιστον διδακτορικών διατριβών που έχουν ολοκληρωθεί επιτυχώς, από την έναρξη μέχρι την περαίωσή τους είναι σαφέστατα πιο δίκαιη και εφικτή. Θα πρέπει να ληφθούν υπόψη οι ιδιαίτερες συνθήκες που βίωσε η πανεπιστημιακή κοινότητα εν μέσω πανδημίας, τουλάχιστον για όσα μέλη ΔΕΠ διορίσθηκαν μέσα στην πανδημία με μία μεταβατική διάταξη που θα τους επιτρέπει να κριθούν με τον προηγούμενο νόμο και την διαζευκτική υποβολή απαραίτητων προσόντων.