Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1β) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο εγγραφής των μαθητών σ’ αυτάΣχόλιο του χρήστη ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΚΟΣ | 24 Ιανουαρίου 2011, 21:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
μαθητής της Γ λυκείου στο Πειραματικό Λύκειο Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά. σύμφωνα με τη παραγραφο: 3.3 οι μαθητές θα εγγράφονται στο γυμνασιο με βάση προυποθέσεις που θα ορίζονται από το Ε.Ε.Σ και απο την Δ.Ε.Π.Π.Σ. σημειο 1.ποιές θα ειναι οι προυποθέσεις αυτές και πως ειναι δυνατόν να ειναι αντικειμενικές για όλους τους μαθητές? σημείο 2.ποιοι ειναι ικανοί να ορίσουν αυτές τις προυποθέσεις,με τι προσόντα αλλά και πως γίνεται να μην ελέγχονται αυτές οι προυποθέσεις από τους ίδιους τους καθηγητές? 3.3 "Η εισαγωγή των μαθητών στα πρότυπα-πειραματικά λύκεια γίνεται κατόπιν εξετάσεων ή τεστ δεξιοτήτων, σύμφωνα με απόφαση της Δ.Ε.Π.Π.Σ., που εκδίδεται ύστερα από εισήγηση του ΕΕΣ." σημειο 1.συμφωνα με αυτη την πρόταση επικροτείται το υπάρχων εξετασιοκεντρικό σύστημα, ενώ στόχος του υπουργείου αν δεν κάνω λάθος είναι να απογαλακτιστεί η εκπαίδευση από τις εξετάσεις που ενθαρρύνουν την παραπαιδεία και παρέχουν στείρα γνώση.Επομένως πρέπει να διασαφηνιστεί πλήρως η φύση των εξετάσεων. σημείο 2.δεν βρίσκω λογικό να κρίνεται η πορεία και η ποιότητα της μόρφωσης ενός μαθητή από ένα και μόνο στιγμιαίο test που δεν θα δίνει την ευκαιρία στους μαθητές να αναδείξουν ούτε τις γνώσεις τους ούτε τα ιδιαίτερα στοιχεία του χαρακτήρα τους. Με σεβασμό.