Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τι σκοπεύετε να κάνετε με όλους τους επιστήμονες (κατόχους διδακτορικού) οι οποίοι είναι συμβασιούχοι-ωρομίσθιοι, δεν κατέχουν μόνιμη θέση στο δημόσιο αλλά συνεχίζουν να παράγουν (διεθνές) επιστημoνικό έργο; Αυτό είναι το κύριο πρόβλημα που πρέπει να λυθεί. Πρέπει να γίνει καταγραφή όλων των γνωστικών αντικειμένων του επιστημονικού δυναμικού της χώρας (συμβασιούχων-ωρομισθίων κατόχων διδακτορικου) στην πλατφόρμα ΑΠΕΛΛΑ και να αποφασίσουν πως θα το αξιοποιήσουν. Το να δώσετε απλά πιστώσεις στα πανεπιστήμια ξέρουμε ότι δεν λειτουργεί λόγω του νεποτισμού και της ανακύκλωσης αποφοίτων των οικείων τμημάτων (academic inbreeding), τα «στημένα» εκλεκτορικά και οι «φωτογραφικές» περιγραφές θέσεων καθώς και η απαξίωση/περιθωριοποίηση συγκεκριμένων γνωστικών αντικειμένων τα οποία είτε δεν κατανοούνται/αγνοούνται από τα μέλη ΔΕΠ είτε δεν είναι της αρεσκείας τους ή της άμεσης προτεραιότητάς τους. Αν δεν σκοπεύετε να ενσωματώσετε τους επιστήμονες αυτούς σε θέσεις ΔΕΠ στα ΑΕΙ, ας τους αξιοποιήσετε είτε σε θέσεις Ερευνητών με εξέλιξη (Α, Β, Γ, Δ) σε ερενητικά κέντρα είτε σε θέσεις μονίμων αξιολογητών καθηγητών ΑΕΙ σε αντίστοιχο φορέα. Αν θέλετε να αναστρέψετε την διαρροή εγκεφάλων (brain drain) σε εισροή εγκεφάλων (brain gain), πρέπει να δοθεί άμεση λύση και προτεραιότητα σε αυτό το πρόβλημα.