Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Ε’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (άρθρα 336-342)Σχόλιο του χρήστη Αντωναράκης Γεώργιος | 31 Μαΐου 2022, 14:47
Είμαι απόφοιτος Α.Τ.Ε.Ι. θεσσαλονίκης (Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων, 4 έτη σπουδών μαζί με την πρακτική άσκηση) και κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών απο το ΕΑΠ ( Διασφάλιση Ποιότητας) με 25 έτη εργασιακής εμπειρίας ( 8 έτη Ιδιωτικός τομεας, 17 έτη Δημόσιο). Δεν μπορώ να σας περιγράψω πως αισθάνεται κάποιος που ενώ δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε γνώσεις και δυνατότητες σε σχέση με πτυχιούχους ΠΕ ίδιας ειδικότητας, δεν μπορεί να εξελιχθεί (Δημόσιο) επειδή ακριβώς έκανε το λάθος να σπουδάσει στην Ελλάδα σε δημόσια ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που όμως ποτέ δεν είχαν την πρέπουσα αναγνώριση από το ίδιο το κράτος. Δώστε την δυνατότητα σε όσους πτυχιούχους ΤΕΙ το επιθυμούν να αντιστοιχήσουν τα πτυχία τους με αυτά που προέκυψαν απο τις αλλαγές Γαβρόγλου, και όπου απαιτείται, να δίνεται η δυνατότητα παρακολούθησης των επιπλέον μαθημάτων (περίπου 6) χωρίς να χρειάζεται να δώσουν κατατακτήριες. Νομίζω το Ελληνικό κράτος το χρωστάει σε όλους εμάς που στήριξαν τα Τεχνολογικά Ιδρύματα σε καιρούς δύσκολους και δεν στράφηκαν σε ιδρύματα βαλκανικών χωρών, που ίσως με βάση την εξέλιξη των πραγμάτων, να ήταν καλύτερη επιλογή.