Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1β) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο εγγραφής των μαθητών σ’ αυτάΣχόλιο του χρήστη Καμπούρης Χρήστος | 25 Ιανουαρίου 2011, 00:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ ότι άλλο είναι «Πειραματικό Σχολείο» και άλλο «Σχολείο Αριστούχων» ή "Προτυπο σχολείο". Το Πειραματικό Σχολείο είναι Δημόσιο σχολείο, ενίοτε υπό την εποπτεία ενός Πανεπιστημιακού τμήματος, στο οποίο εφαρμόζονται καλές εκπαιδευτικές πρακτικές, πειραματικά εκπαιδευτικά προγράμματα και εκπαιδευτική έρευνα, σε τυχαίο δείγμα μαθητικού πληθυσμού (κλήρωση ) με στόχο τα προγράμματα αυτά να εφαρμοστούν και στα υπόλοιπα δημόσια σχολεία. Αν η εφαρμογή των προγραμμάτων γίνει σε αριστούχους μόνο μαθητές, τα συμπεράσματα που θα εξαχθούν ίσως να μην μπορούν να εφαρμοστούν στον γενικό μαθητικό πληθυσμό. Δεν νομίζω ότι πρέπει να χωρίζονται σε Γυμνάσια και Λύκεια και οι μαθητές να συνεχίζουν όλες τις τάξεις όπως ξεκίνησαν, γιατί το αποτέλεσμα θα φανεί στο τέλος, και όχι αν κάποιος μαθητής δεν τα καταφέρνει καλά να τον αντικαθιστούν με τον επόμενο στη λίστα επιτυχόντα. Είναι πρόκληση για τους καθηγητές αυξημένων προσόντων να ασχοληθούν περισσότερο με τους πιο αδύνατους (πράγμα το όποιο απ ότι γνωρίζω γίνεται) ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι θετικό για όλη την τάξη. Με όποιον τρόπο όμως και αν γίνεται η επιλογή των μαθητών του Πειραματικού Σχολείου ο αρχικός αριθμός πρέπει να είναι αυστηρά σταθερός και όχι μεγαλύτερος των 25 μαθητών σε κάθε τμήμα. Ο αριθμός αυτος να μην προσαυξανεται με τα παιδια των εκπαιδευτικών του σχολειού, πολύ δε περισσότερο ούτε με τα παΐδια εκπαιδευτικών που αποσπώνται για ένα ή το πολύ δυο χρόνια στο σχολείο.