Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Ε’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (άρθρα 336-342)Σχόλιο του χρήστη Λάζαρος Λαζαρίδης | 31 Μαΐου 2022, 22:02
Είμαστε στο 2022 και ακόμα συζητάμε το θέμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Που στον πλανήτη είδατε διαχωρισμό ΑΕΙ-ΤΕΙ, μία διαχρονικά ελληνική πατέντα άνευ ουσίας. Στο εξωτερικό αναγνωρίζουν τους πάντες τετραετούς Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και τέλος! Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω τον διαχωρισμό αυτόν όταν όλοι οι απόφοιτοι τριβάθμιων σχολών συμμετέχουν στα ίδια μεταπτυχιακά και στα ίδια Διδακτορικά. Παρόλα αυτά βλέπουμε τραγελαφικές καταστάσεις τύπου ΤΕ με μεταπτυχιακό και Διδακτορικό να είναι κατώτερος προσόντων από έναν τελειόφοιτο ΠΕ. Ήδη θα έπρεπε να μιλάμε μόνο για ΠΕ/ΔΕ/ΥΕ χωρίς ΤΕ. Ας μην ξεχνάμε σχολές διετούς φοίτησης, π.χ. παιδαγωγικές ακαδημίες, έγιναν τετραετούς με τους απόφοιτους της διετούς να διορίζονται ως ΠΕ έτσι απλά χωρίς απολύτως κανένα κριτήριο. Ας δωθεί επιτέλους στην εξίσωση ΠΕ-ΤΕ ένα τέλος, κάνοντας τους όλους ΠΕ. Και μάλιστα η εξίσωση να γίνει αυτόματα, χωρίς να υπάρχει ο παραλογισμός των εξετάσεων!!