Αρχική Αναδιάρθρωση ΔομώνA1. Ποια από τις αρμοδιότητες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής θεωρείτε σημαντικότερη; Υπάρχει καμία που να τη θεωρείτε περιττή;Σχόλιο του χρήστη Αλεξάνδρα Κουλουμπαρίτση | 25 Ιανουαρίου 2011, 03:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην πρόταση ενοποίησης που έχει κατατεθεί αναφέρεται ότι "Σκοπός του ΙΕΠ είναι να αναπτύσσει συνεργασίες με εκπαιδευτικά ιδρύματα και επιστημονικούς φορείς και να επιλέγει εκείνους στους οποίους πρέπει να ανατεθεί η πραγματοποίηση των επιμέρους έργων, ερευνών, πειραματικών εφαρμογών κλπ." Επίσης, στη συνέχεια αναφέρεται ότι ο νέος φορέας θα προτείνει δια του ΔΣ του ό,τι κρίνει ότι είναι χρήσιμο για τα σχολεία. Οι στόχοι αυτοί σε συνάρτηση με την αναφορά ότι δεν χρειάζεται προσδιορισμός ειδικοτήτων του προσωπικού, επειδή θα απαιτούνται πολλές ειδικότητες, καθιστά την πρόταση εξαιρετικά ασαφή. Γεννάται το ερώτημα για το έργο και τις αρμοδιότητες του φορέα που θα δημιουργηθεί. Το ΙΕΠ, τελικά, θα αξιοποιεί το υπάρχον επιστημονικό προσωπικό για να παράγει επιστημονικό έργο, όπως είναιτο έργο εκπόνησης Αναλυτικών Προγραμμάτων και Σχολικών Βιβλίων; Ή τα έργα θα ανατίθενται με απόφαση του ΔΣ σε εξωτερικούς αυνεργάτες; Θα υπάρχουν στον νέον Οργανισμό Τμήματα που θα εξειδικεύονται σε κάποιους τομείς, για παράδειγμα "Τμήμα Αναλυτικών Προγραμμάτων, Διδακτικού Σχεδιασμού και Εκπαιδευτικού Υλικού"; Αν ναι, τότε χρειάζεται να προσδιορισθούν οι ειδικότητες, καθώς και η αναλογία ανά βαθμίδα εκπαίδευσης (Πρωτοβάθμια - Δευτεροβάθμια).