Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Α΄ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 1 – 285)Σχόλιο του χρήστη Researcher_CNRS | 1 Ιουνίου 2022, 11:06
Στο αρθρο 143 Δεν υπάρχει πρόβλεψη για την διεπιστημονικότητα! Στο εξωτερικό είναι σπάνιο πλέον κάποιος να δραστηριοποιείται αυστηρά σ'ένα επιστημονικό πεδίο. Ως αποτέλεσμα, η παράγραφος 1 που αναφέρει την συνάφεια του διδακτορικού και της ερευνητικής δραστηριότητας είναι προβληματικές προϋποθέσεις. Για παράδειγμα, κάποιος που έχει διδακτορικό στην κοινωνιολογία, πάνω στις δυνητικές κοινότητες, και αργότερα ασχολήθηκε ερευνητικά με την τεχνητή νοημοσύνη, οπου και ανέπτυξε δεξιότητες προγραμματισμού, και δημοσίευσε πρωτότυπα άρθρα και εργασίες. Αυτός ο άνθρωπος, με βάσει τις προϋποθέσεις, δεν θα μπορέσει να πάρει θέση ΔΕΠ ούτε στον τομέα της κοινωνιολογίας, διότι δεν έχει πλούσιο ερευνητικό έργο καθαρά πάνω στην κοινωνιολογία, άλλα ούτε μπορεί να πάρει θέση ΔΕΠ στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης διότι το διδακτορικό του δεν κρίνεται συναφές. Σαν προϋπόθεση πρέπει να μπει ότι είτε υπάρχει το ένα ή το άλλο. Επίσης, στα κριτήρια αξιολόγησης της αίτησης πρέπει ο νόμος να είναι σαφής, ότι η ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑ είναι προσόν ιδιαίτερης σημαντικότητας. Εάν θέλουμε να εκσυγχρονιστούμε και να είμαστε ευθυγραμμισμένοι με τις τάσεις στον υπόλοιπο προηγμένο κόσμο, τότε πρέπει οπωσδήποτε να επιβραβεύεται η διεπιστημονικότητα, και όχι να τιμωρείται όπως το κάνει αυτό το άρθρο.