Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Ε’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (άρθρα 336-342)Σχόλιο του χρήστη ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | 1 Ιουνίου 2022, 12:01
ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΩΝ ΤΕΙ ΣΕ ΣΧΈΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΓΙΑ ΚΡΙΣΕΙΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΩΝ Οργανισμών Εσωτερικών .Υπηρεσιών ΤΩΝ Δημ.Υπηρ. ΚΟΒΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΩΝ Δ/ΝΤΩΝ ΚΑΙ Δ/ΝΤΩΝ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΤΕ – ΔΙΝΕΙ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕ,Η ΣΧΕΤ. ΑΠΟΦ – ΚΑΤ ΟΥΣΙΑΝ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΠΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΗΣ ΟΜΟΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΑΦΟΥ ΔΙΝΕΙ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕ ΠΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΝ ΣΥΝΔΥΑΣΤΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΥΠΑΛ/ΛΟΙ ΜΕ 12 ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ( ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΊΩΝ 7 ΕΤΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔ.ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΡΞΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΄ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΕΤΗ ΗΤΑΝ ΣΕ ΑΔΕΙΑ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑΣ ( 6 ΕΤΗ = 3 ΠΑΙΔΙΑ) ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΩΝ Α΄ΒΑΘΜΟ ΟΙ ΤΕ ΠΑΝΕ ΠΕΡΙΠΑΤΟ ΣΕ ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΙ ΑΔΙΚΑ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ,ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ,2 ΠΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΤΕΙ ΚΛΠ ΠΡΟΣΟΝΤΑ .». Το θέμα που δημιουργήθηκε στους Οργανισμούς των Νοσοκομείων, αντιμετωπίσθηκε και επιλύθηκε με τον Ν.4272/2014, αρθρ. 26 που αναφέρει ότι: ….«για τις θέσεις ευθύνης……για τις οποίες προβλέπεται να καταλαμβάνονται από υπαλλήλους των κατηγοριών ΠΕ και ΤΕ ισχύει η διαζευκτική δυνατότητα επιλογής των προϊσταμένων αυτών»., Στην υπ’ αριθμ. ΔΙΔΑΔ/Φ.35.47/2306/οικ.17520/29-05-2017 (ΑΔΑ: 6ΜΜ1465ΧΘΨ-Φ7Γ) εγκύκλιος: «Σύστημα Επιλογής Προϊσταμένων, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 84-86 Υπαλληλικού Κώδικα» του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης αναφέρεται ξεκάθαρα ότι για τις θέσεις ευθύνης οργανικών μονάδων (Γενικής Διεύθυνσης, Διεύθυνσης, Τμήματος) επιλέγονται υπάλληλοι της κατηγορίας ΠΕ ή TE, ΟΜΟΙΑ δεν δίνουν δικαίωμα(ΒΛΕΠΕ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ) για εισαγωγή των ΤΕ στην ΕΚΔΔΑ ΕΣΔΔΑ ( ΥΠΟΨΗΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΟ ΙΔΡΥΜΑ) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΥΧΗ ΣΤΟΥΣ ΤΕ Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΙΣΟΤΗΜΙΑΣ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ : Τα ΤΕΙ όπως και τα Πανεπιστήμια ανήκουν στην Τριτοβάθμια Ανώτατη Εκπαίδευση, το πτυχίο τους αποτελεί βασικό τίτλο σπουδών και οι απόφοιτοί τους αμφότεροι έχουν τη δυνατότητα σπουδών μεταπτυχιακού ή διδακτορικού επιπέδου (Ν.2916/2001, Ν.3549/2007, Ν.3685/2008). Ο Ν.4009/2011 αναφέρει ότι: Η ανώτατη εκπαίδευση αποτελείται από δύο παράλληλους τομείς: α) τον πανεπιστημιακό τομέα, που περιλαμβάνει τα Πανεπιστήμια, τα Πολυτεχνεία και την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, τα οποία στο εξής αναφέρονται ως «Πανεπιστήμια» και β) τον τεχνολογικό τομέα, που περιλαμβάνει τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Τ.Ε.Ι.) και την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), τα οποία στο εξής αναφέρονται ως «Τ.Ε.Ι