Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1β) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο εγγραφής των μαθητών σ’ αυτάΣχόλιο του χρήστη ΚΛΑΙΡΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΗ | 25 Ιανουαρίου 2011, 03:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η εγγραφή των μαθητών δεν πρέπει να γίνεται με κλήρωση, εκτός αν υπάρχουν ισοψηφίες. Αν το πρότυπο αρχίζει από το Γυμνάσιο με τεστ τουλάχιστον στα Μαθηματικά και στη Γλώσσα μεταξύ μαθητών που πήραν απολυτήριο δημοτικού με 9 ή 10 (μια και κάποιοι δάσκαλοι βαθμολογούν πολύ αυστηρά). Αν κάποιος μαθητής θεωρηθεί ανεπαρκής να μετεγγράφεται σε άλλο σχολείο το πολύ μέχρι το τέλος της Α΄ Γυμνασίου. Οι κενές θέσεις να συμπληρώνονται από μαθητές που αρίστευσαν στο σχολείο τους, που θα περάσουν όμως και από ένα τεστ. Στις επόμενες τάξεις οι θέσεις δεν θα συμπληρώνονται, μια που το πρόγραμμα, θα είναι διαφορετικό. Δυσκολεύομαι να βρω τρόπο εξέτασης για παιδάκια Α' Δημοτικού κι όμως παλιά υπήρχε. Κάτι τεστ που υπάρχουν δεν θεωρούνται αξιόπιστα. Νομίζω ότι δεν πρέπει τα πρότυπα να ξεκινούν από την Α΄ Δημοτικού αλλά από μεγαλύτερη τάξη του Δημοτικού, τρίτη ή τετάρτη. Εκεί θα μπορούσε να εφαρμοστεί τεστ ανάλογο με αυτό που ανέφερα παραπάνω.