Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για πιο λόγο γίνεται αναφορά στον τόπο και τον τρόπο εξετάσεων; Όταν αναγνώρισα το πτυχίο ΤΕΙ στην Αγγλία για να συνεχίσω σπουδές, το μόνο που ζήτησαν ήταν το πτυχίο και την αναλυτική βαθμολογία. Όταν γράφτηκα στον οικείο επαγγελματικό σύλλογο ζήτησαν επίσης τα ίδια. Εννοείται ότι αναγνωρισμενα πανεπιστήμια εντός μιας χώρας οργανώνουν τις εξετάσεις όπως προβλέπεται από την εσωτερική τους νομοθεσία. Όσο για πτυχία από Αγγλία όπου οι αξιολογήσεις των πανεπιστημίων είναι συστηματικές, θα ζητείται επιπλέον ο τρόπος εξετάσεων; Περιμένουμε ένα νόμο χωρίς τις παθογένειες του προηγούμενου. Αναγνώριση τίτλων σπουδών βάση του επιπέδου σπουδών που τον κατατάσσει η χώρα προέλευσης. Δυνατότητα αναγνώρισης σε όλους τους πτυχιούχους χωρίς την υποκειμενική και μεροληπτική εισήγηση διοικητικών υπαλλήλων. Η αναγνώριση πρέπει να εξετάζει μόνο την αυθεντικότητα του τίτλου και το επίπεδο σπουδών, σύμφωνα με τα οριζόμενα ευρωπαϊκά κριτήρια. Δηλαδή ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο που χορηγεί πτυχίο ψυχολογίας, δεν θα αναγνωρίζεται επειδή θα συγκρίνονται προγράμματα σπουδών μεταξύ δύο χωρών; Εννοείται πως θα υπάρχουν διαφορές που θα είναι κυρίως στη διατύπωση και όχι στην ουσία του προγράμματος.