Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Ε’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (άρθρα 336-342)Σχόλιο του χρήστη ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΕΤΑΡΟΥΔΗΣ | 1 Ιουνίου 2022, 15:13
Παρακαλούμε όπως η κα Υπουργός και ο κ. Υφυπουργός Ανώτατης Εκπαίδευσης, κάνουν ΑΠΟΔΕΚΤΗ την υπ’ αριθ. πρωτ. 66264/01-06-2022 αίτηση του Συλλόγου Αποφοίτων Τ.Ε.Ι. Αθήνας και Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. η οποία έχει κατατεθεί στο κεντρικό πρωτόκολλο του Υπ. Παιδείας και Θρησκευμάτων. Είναι ζήτημα δικαιοσύνης να ενσωματωθούν, στο παρόν σχέδιο νόμου, διατάξεις οι οποίες θα προβλέπουν τις διαδικασίες αντιστοίχισης/εξομοίωσης των πτυχίων των πρώην Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών όπως αυτές προέκυψαν μετά την ψήφιση των νόμων 4521/2018, 4559/2018, 4589/2019 και 4610/2019. Άλλωστε η λύση του εν λόγω ζητήματος, δεν αποτελεί μια πρωτόγνωρη κατάσταση για το Υπ. Παιδείας και την Κυβέρνηση, ούτε προσκρούει σε κάποιο νομικό εμπόδιο. Αντιθέτως, υπάρχει νομικό προηγούμενο όπως για παράδειγμα: 1) η περίπτωση των Εθνικών Ακαδημιών Σωματικής Αγωγής (ΕΑΣΑ) που λειτουργούσαν ως Ανώτερες Σχολές εποπτευόμενες από την Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής της Μέσης Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, για τις οποίες προβλέφθηκε διαδικασία ισοτίμησης και αντιστοίχισης των πτυχίων τους με τα νέα πτυχία των Τμημάτων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.), δυνάμει της υπ’ αριθ. Β1/421/1986 (ΦΕΚ 344 Β’) που κυρώθηκε με το άρθρο 7 του Ν. 1674/1986.2) και 2) η περίπτωση των 2ετων παιδαγωγικών ακαδημιών (π.δ. 130/1990 & Υ.Α. 187388/Η2/3164/E – ΦΕΚ B 3163 – 25.11.2014). Επομένως, το Υπ. Παιδείας, έχει στα χέρια του όλα τα μεθοδολογικά και νομικά εργαλεία, αλλά και εμπεριστατωμένες προτάσεις, έτσι ώστε να δοθεί άμεσα λύση στο πρόβλημα το οποίο απασχολεί 400.000 επιστήμονες οι οποίοι αποτελούν τον παραγωγικό ιστό της χώρας! Δεν νοείται σε Ευρωπαϊκό Κράτος να είναι διαχωρισμένη η Τριτοβάθμια Εκπαίδευση! Δεν νοείται εδώ και 20 χρόνια να επιβάλλονται πρόστιμα στη Χώρα απο την Ευρωπαϊκή Ένωση για το διαχωρισμό αυτό! Δε νοείται να μιλάτε για κατατακτήριες και όχι για αντιστοίχηση! Δε νοείται να ακυρώνετε τους κόπους χιλιάδων ανθρώπων που με όμοιες διαδικασίες (πανελλήνιες) εισήλθαν σε Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευση και μάλιστα σε πλειάδα περιπτώσεων πολλά τμήματα ΤΕΙ είχαν υψηλότερες βάσεις απο τμήματα ΑΕΙ. Απλή λογική και δικαιοσύνη ζητάμε...