Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Α΄ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 1 – 285)Σχόλιο του χρήστη Στάθης Αβραμίδης | 1 Ιουνίου 2022, 18:32
Η τρέχουσα νομοθεσία επιτρέπει σε άτομα υψηλών προσόντων να μεταπηδήσουν εντός του Υπουργείου Παιδείας από την Α-βάθμια Εκπαίδευση στην Γ-Βάθμια και εάν πληρούν τα απαραίτητα προσόντα (διδακτορικό κτλ) να λάβουν θέση ΕΕΠ ή ΕΔΙΠ. Υπάρχουν άτομα υψηλών προσόντων που εργάζονται σε ΝΠΙΔ άλλων υπουργείων, που θα μπορούσαν να μεταταχθούν ή αποσπαστούν στην Γ-βάθμια εκπαίδευση αλλά η νομοθεσία δεν επιτρέπει την "μεταγραφή" από το ένα υπουργείο στο άλλο ή από ΝΠΙΔ στο ΝΠΔΔ που είναι το πανεπιστήμιο. Επειδή η κυβέρνηση επενδύει στην ρητορική επαναπατρισμού των μυαλών για την αποφυγή "Brain Drain", παρακαλώ συμπεριλάβετε ρύθμιση που να επιτρέπει σε όσα "Μυαλά" εργάζονται ήδη στην Ελλάδα και η μοίρα τα έριξε σε άλλο υπουργείο ή νομικό πρόσωπο να μπορούν να μεταπηδήσουν στο πανεπιστήμιο. Είναι θλιβερό, άδικο και σπατάλη ανθρωπίνου δυναμικού να μην μπορεί κανείς να φύγει λχ από το Υπουργείο Υγείας και να αξιοποιηθεί στο Υπουργείο Παιδείας εάν έχει γνώσεις και τυπικά προσόντα για πανεπιστημιακή θέση. Ο προϋπολογισμός του κράτος δεν επιβαρύνεται γιατί ο εργαζόμενος είναι ήδη διορισμένος και συνεπώς το μόνο που απαιτείται είναι μια ρύθμιση που να επιτρέπει στο κράτος να τον αξιοποιήσει σε μια καλύτερη θέση.