Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Γ’ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 306-324)Σχόλιο του χρήστη Ευστάθιος Μακρής, Αντιπρύτανης Ιονίου Παν/μίου | 2 Ιουνίου 2022, 11:32
Για το άρθρο 321. Επειδή με το προτεινόμενο σύστημα εισαγωγής, όλα τα μουσικά Τμήματα εντάσσονται εξ ορισμού σε όλα τα επιστημονικά πεδία, απαιτείται αναδιατύπωση των κατωτέρω εδαφίων, προς αποφυγή συγχύσεων: Παρ. 6, εδάφιο β΄, να γίνει: "Για τον υπολογισμό του μέσου όρου των βαθμολογικών επιδόσεων σε κάθε ένα (1) από τα τέσσερα (4) πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της παρ. 3 λαμβάνονται υπόψη οι βαθμολογικές επιδόσεις των υποψηφίων [αφαιρείται η φράση "ανά επιστημονικό πεδίο ή τομέα"], ξεχωριστά για κάθε κατηγορία λυκείου (ΓΕ.Λ. ή ΕΠΑ.Λ.), οι οποίοι έχουν εξεταστεί σε τουλάχιστον ένα (1) από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα των περ. γ) και δ) της παρ. 3". Παρ. 6, εδάφιο γ΄, να γίνει: "Για το μάθημα της περ. δ) της παρ. 3, για τον υπολογισμό της Ε.Β.Ε. λαμβάνεται υπόψη ο μικρότερος μέσος όρος των μέσων όρων των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων στα μαθήματα των περ. δα), δβ), δγ), δδ) της παρ. 3 για τους υποψηφίους ΓΕ.Λ και της περ. δε) της παρ. 3 για τους υποψηφίους ΕΠΑ.Λ." Παρ. 14, εδάφια ε΄ και στ΄, προκειμένου ο συντελεστής βαρύτητας να είναι ενιαίος σε κάθε μάθημα για όλα τα επιστημονικά πεδία, να γίνουν: "Ο συντελεστής βαρύτητας που αποδίδεται σε κάθε ένα (1) από τα τέσσερα (4) πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της παρ. 3 είναι κοινός για κάθε επιστημονικό πεδίο ή τομέα, εκφράζεται σε ακέραιο ποσοστό επί τοις εκατό (%) και δεν μπορεί να είναι μικρότερος του 20%. [Το εδάφιο στ΄ να διαγραφεί]. Παρ. 14, εδάφιο θ΄, να γίνει: "Οι συντελεστές βαρύτητας του προηγούμενου εδαφίου αποδίδονται στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της παρ. 3 και αξιοποιούνται για την εισαγωγή στα τμήματα της παρ. 1, για τα οποία αυτοί δεν έχουν οριστεί με απόφαση της συγκλήτου".