Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Α΄ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 1 – 285)Σχόλιο του χρήστη Petros Antoniou | 2 Ιουνίου 2022, 11:17
Η κυβέρνηση αδυνατεί να βρει χρήματα για να ανανεώσει το ολοένα συρρικνούμενο ακαδημαϊκό προσωπικό και να δημιουργήσει κίνητρα για να επιστρέψουν δυνατοί επιστήμονες στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα, αδυνατεί να αξιοποιήσει το αξιόμαχο έμψυχο δυναμικό στις κατάλληλες θέσεις. Έτσι είναι σύνηθες άτομα με σημαντικές σπουδές να εργάζονται σε υποδεέστερες διοικητικές θέσεις άλλων υπουργείων γιατί κάπως πρέπει να ζήσουν, μέχρι να γίνει το θαύμα της προκήρυξης θέσης στο γνωστικό τους αντικείμενο σε κάποια Σχολή. Ο νομοθέτης έχει προβλέψει ορθά και επιτρέπει σε όσους εργάζονται στην Α και Β βάθμια εκπαίδευση, να μπορούν να μεταπηδήσουν στην Γ-Βάθμια εκπαίδευση ως ΕΕΠ ή ΕΔΙΠ. Παρακαλώ συμπεριλάβετε παρόμοια ρύθμιση που θα επιτρέπει σε επιστήμονες που κατέχουν έμμισθη θέση σε υπηρεσία του δημοσίου δημόσιο(ΝΠΔΔ) ή ευρύτερου δημόσιου (ΝΠΙΔ), εποπτευόμενη από οποιοδήποτε υπουργείο, να μεταταχθούν μόνιμα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση καταλαμβάνοντας θέση αντίστοιχη την προσόντων τους και διατηρώντας τις τρέχουσες μισθολογικές απολαβές τους. Με εκτίμηση Πέτρος Αντωνίου