• Σχόλιο του χρήστη 'Μέλος ΔΕΠ' | 2 Ιουνίου 2022, 13:20

    Άρθρο 164: Καθώς τα τελευταία έτη λόγω της κρίσης σημαντικό μέρος των νέων επιστημόνων κατόχων διδακτορικού βρήκε επαγγελματικό διέξοδο συμμετέχοντας σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, συνεχίζοντας ωστόσο να συνεισφέρουν στα ΑΕΙ της χώρας με ερευνητικές συνεργασίες, συμμετοχή σε ερευνητικά έργα και συχνά υποστηρίζοντας ατύπως το διδακτικό έργο, προτείνεται η προσέλκυσή τους στα ΑΕΙ για την καλύτερη αξιοποίηση της δυναμικότητάς τους. Από την άλλη πλευρά θα ήταν άδικο για τις υπηρεσίες στις οποίες κατατάχθηκαν να στερούνται το προσωπικό τους πρωτού τουλάχιστον παρέλθει κάποιος χρόνος προϋπηρεσίας. Συνεπώς σε θέσεις ΕΔΙΠ προτείνεται να μπορούν να μετακινούνται μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι από ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ φορέα του Δημόσιου Τομέα, που πληρούν σωρευτικά τα παρακάτω κριτήρια: α) κατοχυρώνουν τα τυπικά προσόντα για την προαγωγή τους στο βαθμό του Προϊστάμενου Τμήματος κατά τις προβλέψεις του ν. 4674.2020 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει για τους κάτοχους διδακτορικού διπλώματος β) έχουν τριετή επαγγελματική ή διδακτική εμπειρία εντός ή εκτός του δημόσιου φορέα στον οποίο υπηρετούν, σε αντικείμενο συναφές με το προτεινόμενο γνωστικό αντικείμενο της θέσης τους. Μέρος ή όλη η απαιτούμενη συναφής εμπειρία μπορεί να συμπεριλαμβάνει διδακτική εμπειρία που δεν απαιτείται να είναι αυτοδύναμη. γ) έχουν ερευνητική εμπειρία που αποδεικνύεται από γα) αυτοδύναμες ή σε συνεργασία με άλλους ερευνητικές δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά και συνέδρια με κριτές, ή γβ) συμμετοχή ως εντεταλμένοι ερευνητές με οποιοδήποτε είδος σχέσης εργασίας σε χρηματοδοτημένα εθνικά ή διεθνή έργα των οποίων φορέας υλοποίησης είναι ΑΕΙ ή Ερευνητικά Ινστιτούτα της χώρας. Ικανό μέρος της ανωτέρω ερευνητικής ή διδακτικής εμπειρίας πρέπει να έχει αποκτηθεί εντός των τελευταίων 5 ετών, αποδεικνύοντας το συνεχιζόμενο και πραγματικό ενδιαφέρον του υποψηφίου για τη συνεργασία με ιδρύματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Οι υποψήφιοι υποβάλλουν αίτηση στο τμήμα, συνοδευόμενη από βιογραφικό σημείωμα και υπόμνημα δημοσιεύσεων καθώς και την πρόταση για το γνωστικό αντικείμενο που τους ενδιαφέρει. Για την αξιολόγησή τους, οι υποψήφιοι παραδίδουν υποχρεωτικά δοκιμαστικό φροντιστηριακό ή εργαστηριακό μάθημα το οποίο αξιολογείται από τη ΓΣ και τους φοιτητές του τμήματος. Η αξιολόγηση της διδακτικής ικανότητας έχει βαρύνουσα σημασία για την κατάληψη της θέσης. Κατά τα λοιπά η διαδικασία μετάταξης παραμένει ως έχει με τις τρέχουσες διατάξεις για τους υπαλλήλους του ΥΠΑΙΘ.