Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1β) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο εγγραφής των μαθητών σ’ αυτάΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙ ΔΕΛΛΗ | 25 Ιανουαρίου 2011, 10:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι κάτοικος του κέντρου της Αθήνας και συγκεκριμένα της περιοχής Κολωνακίου. Στη συγκεκριμένη περιοχή λειτουργούν 3 πειραματικά δημοτικά σχολεία αλλά το δημόσιο σχολείο της γειτονιάς (15ο ολοήμερο νηπιαγωγείο και δημοτικό) είναι υπό διωγμό και στεγάζεται στον προαύλιο χώρο του Μαρασλείου σε κοντέινερ. Ερωτώ άν πληθυσμιακά η περιοχή δικαιολογεί 3 πειραματικά, όπου η εγγραφή των παιδιών γίνεται με κλήρωση και τα παιδιά των κατοίκων της περιοχής δεν είναι αυτονόητο ότι θα κληρωθούν, ενώ το δημόσιο της γειτονιάς που προορίζεται για τα παιδιά των κατοίκων της περιοχής δεν έχει κτήριο να στεγαστεί. Η λειτουργία των πειραματικών σχολείων είναι αξιόλογη αλλά εφόσον η εγγραφή των παιδιών γίνεται με κλήρωση και εγγράφονται σε αυτά παιδιά από όλη την αττική, τα οποία μεταφέρονται με λεοφωρεία, για ποιό λόγο να βρίσκονται 3 πειραματικά στο κέντρο της Αθήνας (με τα κυκλοφοριακά και άλλα προβλήματα) και τα παιδιά της γειτονιάς του Κολωνακίου, να είναι μέσα στο κρύο και τη βροχή;Το Υπουργείο, κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει να προσανατολιστεί όσον αφορά στο συγκεκριμένο πρόβλημα (που εμείς κάτοικοι και γονείς αντιμετωπίζουμε καθημερινά με τα παιδιά μας) να παραχωρηθεί ένα κτήριο από τα πειραματικά του κολωνακίου (είτε στη Μαράσλειο είτε στη Σκουφά) για το δημόσιο της γειτονιάς (εφόσον οι οικονομική κατάσταση της χώρας δεν επιτρέπει το χτίσιμο νέου κτηρίου για το 15ο ολοήμερο δημοτικό) και ένα πειραματικό να εγκατασταθεί σε άλλο χώρο του Πανεπιστημίου όπως στην πανεπιστημιούπολη όπου και τα λεοφωρεία θα σταθμεύουν καλύτερα για την ασφαλή έξοδο των μαθητών στο χώρο του σχολείου τους.