• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Γ.' | 2 Ιουνίου 2022, 15:16

    Προτείνω τις επόμενες βελτιώσεις αν και εφόσον το υπουργείο θεωρεί ότι είναι προς τη σωστή κατεύθυνση: Άρθρο 17, π. 7 να διατυπωθεί ως εξής: Το ύψος των αποδοχών του εκτελεστικού διευθυντή του Α.Ε.Ι. καθορίζεται στον μισθό που αντιστοιχεί στο καταληκτικό μισθολογικό κλιμάκιο (Μ.Κ.) σύμφωνα με το Κεφάλαιο Β΄ του ν. 4354/2015 (Α’ 176) και λαμβάνει το επίδομα Προϊσταμένου γενικής διεύθυνσης του άρθρου 16 του ίδιου νόμου. Σε περίπτωση δημόσιου υπαλλήλου μόνιμου ή αορίστου χρόνου εξακολουθεί να καταβάλλεται η τυχόν προσωπική διαφορά του ν. 4354/2015. Άρθρο 45, να προστεθεί παράγραφος: 4. Όλα τα Α.Ε.Ι. διασφαλίζουν τη συνεχή επικαιροποίηση του ιστοτόπου και των ιστοσελίδων των ακαδημαϊκών μονάδων ως προς το περιεχόμενο τους και τη δομή τους εφαρμόζοντας σύγχρονες ενέργειες του ψηφιακού μάρκετινγκ και βελτιστοποίησης για τις μηχανές αναζήτησης (Search Engine Optimization) με σκοπό τη διατήρηση της υψηλής κατάταξης τους στις μηχανές αναζήτησης πληροφοριών, την εξωστρέφεια, τη διεθνοποίηση, την ενίσχυση της κατάταξής των ιδρυμάτων σε διεθνής οίκους αξιολόγησης των ιστοσελίδων τους όπως το Webometrics και της εξασφάλισης της ευχρηστίας από την πλευρά των χρηστών. Άρθρο 83, παράγραφος 1, να προστεθεί εδάφιο: η) διδάκτορες οι οποίοι διαθέτουν εξειδικευμένες γνώσεις ή σχετική εμπειρία στο γνωστικό αντικείμενο του Π.Μ.Σ. Άρθρο 120, παράγραφος 1, να προστεθεί εδάφιο: ζ) Διδάκτορες με πιστοποίηση εκπαιδευτικής επάρκειας από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) Άρθρο 208, π. 2 να διατυπωθεί ως εξής: 2. Αποστολή της Μονάδας είναι η υποστήριξη των οργάνων διοίκησης του Α.Ε.Ι. κατά την κατάρτιση του στρατηγικού σχεδίου του Α.Ε.Ι. , τη σύναψη συμφωνιών προγραμματικού σχεδιασμού του άρθρου 15 του ν. 4653/2020 (A’12) και τη κατάρτιση σχεδίου μάρκετινγκ (marketing plan). Ειδικότερα, αρμοδιότητες της Μονάδας είναι: Στο ίδιο Άρθρο 208, π. 2, να προστεθεί εδάφιο : ιγ) η συνεργασία με όλες τις ακαδημαϊκές μονάδες για τον σχεδιασμό και συντονισμό ενεργειών και δράσεων προώθησης και ψηφιακής προβολής σύμφωνα με τις ανάγκες δημοσιότητας και διεθνοποίησης του ΑΕΙ, των επιμέρους κύκλων σπουδών, των ξενόγλωσσων προγραμμάτων σπουδών και του ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Άρθρο 261, π. 2, εδάφιο ιθ) να διατυπωθεί ως εξής: ιθ) ο σχεδιασμός ενεργειών μάρκετινγκ για την προβολή, διάχυση και εμπορική αξιοποίηση της διανοητικής, πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας του Α.Ε.Ι. Άρθρο 284 να διατυπωθεί ως εξής: Θέματα μάρκετινγκ των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων Τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.) και οι Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας (Ε.Λ.Κ.Ε.) των Α.Ε.Ι. δύνανται να συνάπτουν συμβάσεις μετάδοσης ή καταχώρισης για την προβολή και προώθηση των προγραμμάτων δεύτερου και τρίτου κύκλου σπουδών, των Ξενόγλωσσων Προγραμμάτων Σπουδών (Ξ.Π.Σ.), των επιμορφωτικών και δια βίου μάθησης προγραμμάτων που επισπεύδονται από τα Κέντρα Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) των Α.Ε.Ι., των υπηρεσιών που προσφέρονται από τα Πανεπιστημιακά Εργαστήρια και εν γένει των δραστηριοτήτων τους σύμφωνα με το Π.Δ. 261/1997. Οι εντολές ανάθεσης μετάδοσης ή καταχώρισης διαφημιστικών μηνυμάτων δύναται να πραγματοποιούνται είτε από τους αναδόχους διαφημιστικών υπηρεσιών για λογαριασμό και κατ’ εντολή των Α.Ε.Ι. ή των Ε.Λ.Κ.Ε. κατόπιν τήρησης των διαγωνιστικών διαδικασιών του ν.4412/2016 (Α΄ 147), είτε απευθείας από τα Α.Ε.Ι. ή τους Ε.Λ.Κ.Ε. με τα μέσα μετάδοσης ή καταχώρισης, εφόσον διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες του επιστημονικού πεδίου του μάρκετινγκ και της ψηφιακής εκδοχής του για τη διαχείριση των εντολών μετάδοσης ή καταχώρισης και την παρακολούθηση της καλής εκτέλεσης της ανάθεσης. Η εξόφληση των δαπανών που αφορούν σε υπηρεσίες μετάδοσης και καταχώρησης πραγματοποιείται σε συνέχεια των εντολών ανάθεσης ή καταχώρισης και κατόπιν προσκόμισης των απαιτούμενων δικαιολογητικών πληρωμής.