Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1α) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον ορισμό των πρότυπων–πειραματικών σχολείωνΣχόλιο του χρήστη ΧΑΡΑ | 25 Ιανουαρίου 2011, 11:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η προσπάθεια αναβάθμισης των ΠΠΣ είναι σωστή . Ομως αφορά μία ομάδα παιδιών , τα οποία από τύχη (εαν τηρούνται προυποθέσεις εισαγωγής με κλήρωση), θα βρεθούν σε προνομιακή θέση σε σχέση με τους υπόλοιπους μαθητές. Η προσπάθεια αναβάθμισης θα πρέπει να αφορά όλο το εκπαιδευτικό σύστημα ξεκινώντας από το εκπαιδευτικό υλικό και φτάνοντας μέχρι τους δασκάλους και καθηγητές. Ετσι μόνο θα μπορέσουμε να μιλήσουμε για ίσα δικαιώματα των παιδιών και ίση μεταχείριση. Ας ξεκινήσουμε από τα βιβλία του Δημοτικού και μάλιστα της Γλώσσας, όπου έχει αφανιστεί πάσα λογική σειρά των κεφαλαίων, δεν διδάσκονται σε καθημερινή βάση λογοτεχνικά κείμενα, πηδάμε από τα επίθετα στα ρήματα, στις αντωνυμίες με μιά επιφανεική μελέτη, μπερδεύοντας και το ποιό λογικό άνθρωπο. Τα παιδιά μαθαίνουν τη γλώσσα μας όπως ακριβώς θα τη διδάσκονταν και ένας ξένος. Δυστυχώς όλα ξεκινάνε από κει. Η αναβάθμιση ας γίνει για όλους και όχι για ομάδες!!!