Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για το άρθρο 309. ΔΕΝ συμφωνώ με την πρόταση ο εκπαιδευτικός εκτός του υποχρεωτικού ωραρίου να αναλαμβάνει και 10 ώρες μαθητεία. Αν ήταν τόσο απλό τότε ένας συνάδελφος με 20 ώρες υποχρωτικό ωραριο την εβδομάδα (μαθήματα το πρωι συνήθως σε ΕΠΑΛ) με τη μαθητεία θα πήγαινε στις 30. Είναι λογικο? Φοβάμαι ότι είναι και παράνομο να εισαι με βάση το νόμο στο σχολείο 8-2 και το απόγευμα 4-10. Αν η απάντηση είναι ναι, τότε το υπουργείο πρέπει να αυξήσει το υποχρεωτικό ωράριο κατά 10 ώρες αφού μπορεί κάποιος να κάνει μια φορα την εβδομάδα 7 ώρες μαθημα το απόγευμα (συν το πρωινό). Ακουσα από συνάδελφο που μίλησε με το υπουργείο(να ομολογήσω σε άριστο κλίμα συζήτησης) ότι οκ μια μέρα που έχεις 8:30 με 11:30 να εργαστεις το απόγευμα 4 με 10. Απορία. Στο δικό μου ΕΠΑΛ τό πρόγραμμα άλλαζε σχεδον κάθε εβδομαδα μεχρι τα μέσα Φεβρουαρίου (δυστυχώς οι περισσότεροι ειδικά της γενικής παιδείας δεν θέλουν ούτε από έξω να παιρνούν, το κατανοώ και το σέβομαι). Αλλά έστω ότι τη μία μερα που έχω πιο "ελαφρύ" πρόγραμμα βάζω το απόγευμα το μάθημα. Την άλλη μέρα θα έχω αναγκαστικά φορτωμένο πρωινό πρόγραμμα. Πώς θα το αντέξω? ΄Ισως σκεφτεί κάποιος, μην είστε υποκριτές κάθε βράδυ τρέχετε στα ιδιαίτερα. Θα απαντήσω και εγω με τη σειρά μου ναι κάποιες ειδικότητες συναδέλφων κάνουν ιδιαίτερα στα οποία είναι συνεπέστατοι. ΟΜΩΣ το πρωί που έχουν δεσει το γαϊδαρό τους όποτε βρουν ευκαιρία δεν κάνουν μάθημα(αναρρωτικές, απεργία στο σχολείοε αλλά ποτέ στο ιδιαίτερο κλπ). Να είστε σίγουροι ότι αυτό θα συμβεί και με τη μαθητεία. ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΩΣΤΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑ. Τωρα άν πιστεύει κάποιος ότι θα έρθει ο αναπληρωτής για να κάνει μαθητεία μόνο για τις 10 ώρες σε μια πολη που δεν ξέρει καν τους κεντρικούς δρόμους, τους μαθητευόμενους τις επιχειρίσεις, την ύλη της πιστοποίησης προσωπικά δεν το πιστεύω. Το σημαντικότερο. Ποιός θα ετοιμάσει τη νέα φάση μαθητείας? Να βρει νεους μαθητευόμενους και να ενημερώσει τους εργοδότες? Αν νομίζετε ότι θα γίνει αυτόματα να είστε σίγουρός ότι δεν θα γίνει ΟΥΤΕ ενα τμήμα Αρα ποιός θα το τρέξει ? Η διεύθυνση δευτεροβάθμιας? (έχει με τόσα να ασχοληθούν οι συνάδελφοι, αφήστε που δεν ξέρουν τους υποφήφιους μαθητευόμενους) Ο διευθυντής του σχολείου? (θα πρέπει όλη τη μέρα να τηλεφωνεί δεξιά κα αριστερά και το σχολείο να είναι στον αυτόματο) Ο αναπληρωτής? (με τί κίνητρο, θα πάει και του χρόνου?) Σας το λέω με απολυτη ειλικρίνεια μόνο ο μόνιμος θα τρέξει για τη νέα φάση της μαθητείας. Αν θέλει το υπουργείο να γίνεται σε περισσότερα σχολεία μαθητεια ΕΠΑΛ θα πρέπει να μειώσει τη γραφειοκρατία και να έχει ξεκάθαρο πλαίσιο. Τα κίνητρα δεν θα πρέπει να είναι αυστηρά οικονομικά αλλά και θεσμικά. Τέλος για να μην φανεί ότι υπάρχει κόντρα ή απαξίωση προς τους αναπληρωτές ή δική μου προσσέγγιση ειναι τις 10 συνήθως ώρες που αφήνω από το υποχρεωτικό ωράριο λόγω μαθητείας (7+ 3 εποπτεια) τις παίρνει ο αναπληρωτής και ταυτόχρονα βρίσκει και άλλες ωρες ώστε να γίνει αναπληρωτής πλήρους ωραρίου. Συγνώμη για το σεντόνι.