Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Α΄ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 1 – 285)Σχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Αναγνωστόπουλος | 3 Ιουνίου 2022, 14:55
Η απειλή διαγραφής με τη συμπλήρωση ανώτατου χρόνου φοίτησης είναι τιμωρία μη αναλογική του εγκλήματος. Το μέτρο θα έχει θετική επίδραση στις σπουδές μέρους του φοιτητικού σώματος, αλλά θα υπάρξει ένα ποσοστό το οποίο θα αδικηθεί από τη διαγραφή με ποινή που δεν είναι αναστρέψιμη, έστω και αν έχει υπάρξει αναμόρφωση. Αυτό δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό στη συνείδησή μου ως Πανεπιστημιακού Δασκάλου. Η συγκρότηση των σπουδών μπορεί να γίνει με μέτρα που έχουν μη-καταστροφικές συνέπειες, όπως για παράδειγμα: 1. Προαπαιτούμενα 2. Υποχρεωτική παρακολούθηση 3. Κατάργηση εξεταστικής Σεπτεμβρίου 4. Μέγιστος αριθμός φορών που θα εξετάζεται η/ο φοιτήτρια/ής σε ένα μάθημα. Θα καταχωρείται ο τελικός βαθμός και θα απαιτείται μέσος όρος άνω του λ.χ. 6. Πριν φτάσουμε στο "εκτελεστικό απόσπασμα", καλό θα ήταν να δοκιμαστούν πιο ήπια μέσα Κωνσταντίνος Αναγνωστόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής ΣΕΜΦΕ, ΕΜΠ