Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο άρθρο 309 η μη μείωση ωραρίου του επόπτη έχει υπέρ και κατά. Φέτος, παρότι ως νεότερος στο σχολείο,(και μάλιστα υπεράριθμος) αρχικά δεν συμπλήρωνα το ωράριό μου με Α΄ και Β΄Ανάθεσης μαθήματα.Κενές ώρες σε όμορα σχολεία, πουθενά. Η μαθητεία όμως με κάλυψε απόλυτα. Δεν έχω καταλάβει όμως, τι προβλέπει το Σχέδιο Νόμου στην περίπτωση που όταν ένας συνάδελφος δεν καλύπτει το υποχρεωτικό του ωράριο, θα έχει άραγε το δικαίωμα να αναλάβει τη μαθητεία; Θεωρώ ότι πρέπει να παραμείνει η μείωση, γιατί βοηθάει στην συμπλήρωση ωραρίου, κάτι που το καθιστά πιο ευέλικτο. Στο σχολείο μου, η πλειοψηφία των αρχαιότερων συνάδελφων μου, δεν έχουν ούτε τη διάθεση να ασχοληθούνε με το θεσμό, αλλά ούτε και διάθεση για υπερωριακή απασχόληση. Τώρα για πρόσληψη αναπληρωτή, με ήδη 2 υπεράριθμους....δεν γίνεται λόγος. Θα ήθελα να προτείνω μια προσθήκη στο σχέδιο νόμου: Στην περίπτωση που εκπαιδευτικός δεν συμπληρώνει το ωράριό του, να μπορεί να αναλάβει τη μαθητεία ως συμπλήρωση ωραρίου. Ελπίζω το ΥΠΕΠΘ να βρει τη χρυσή τομή, γιατί διαφορετικά θα υπάρχουν μαθητευόμενοι και θέσεις εργασίας, αλλά όχι εκπαιδευτικοί.