Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αθροιστική (και όχι διαζευκτική, κατά το ισχύον θεσμικό πλαίσιο) απαίτηση για εξέλιξη στη βαθμίδα του Καθηγητή (πρώτης βαθμίδας) όσον αφορά στην παράγραφο 6, προϋποθέσεις γγ) διδακτική εμπειρία, τουλάχιστον επί τριετία, σε αναγνωρισμένα προγράμματα μεταπτυχιακών ή διδακτορικών σπουδών ..., και γδ) επίβλεψη, με την ιδιότητα του επιβλέποντος καθηγητή, μίας (1) τουλάχιστον διδακτορικής διατριβής που έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς, από την έναρξη μέχρι την περαίωσή της και συμμετοχή σε τριμελείς συμβουλευτικές επιτροπές τριών (3) τουλάχιστον διδακτορικών που έχουν ολοκληρωθεί επιτυχώς, από την έναρξη μέχρι την περαίωσή τους, του άρθρου 143, είναι πρακτικά αδύνατον να επιτευχθεί για λόγους ανεξάρτητους από τις ικανότητες και τις προθέσεις των μελών ΔΕΠ, ιδίως εάν συμμετέχουν σε ερευνητικά προγράμματα, τα οποία θεωρούνται συνεκτιμώμενα προσόντα παρά τον διοικητικό φόρτο εργασίας που επιφέρουν. Προτείνεται η διατήρηση του υπάρχοντος θεσμικού πλαισίου (είτε για τριετή διδασκαλία σε ΠΜΣ είτε για επίβλεψη περαιωμένης διδακτορικής διατριβής είτε για συμμετοχή σε τριμελείς συμβουλευτικές επιτροπές) ή η θέσπιση τριετίας ως μεταβατικής περιόδου.