Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Γ’ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 306-324)Σχόλιο του χρήστη Αθανασιαδής Γρηγόριος | 5 Ιουνίου 2022, 15:33
Διορθωμένο κέιμενο, ευχαριστώ. Πρόλογος Οι μεγαλοσχήμονες Πρυτάνεις και οι διάφοροι τρίτοι εκμεταλλεύομενοι το ότι η Κα Υπουργός θεωρεί την επαγγελματική κατάρτιση και τα πτυχία που αυτή προσφέρει ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ συνεχίζουν να παραπληροφορούν ως έχουν έννομο συμφέρον. Δεν μας λένε ότι τα πτυχία που παρέχουν δίδονται σε ανθρώπους οι οποίοι απετυχαν στις πανελλήνιες και επι 20ετιας περναγαν με 1000 και 2000 μόρια. Δεν μας λένε ότι η εξεταστική γίνεται με αντιγραφή και συνήθως χωρίς καν να απαντήσει ο εξεταζόμενος μιάς και θέλουν να κλείσουν τις καταστάσεις. Με άλλα λόγια οποιος αποτυγχάνει συχνά απλα τον περνάνε. Αυτός και παιρνει πτυχίο. (βλέπε ομολογία υπουργού Κυβέρνησης) Ολοι οι καθηγητές το ξέρουν οτι το 90% των πτυχιούχων δεν θα έπρεπε να παιρνει πτυχίο αλλά φοβούνται το σύστημα. Οι αγράμματοι αυτοί πτυχιούχοι κουνάνε μετα το δακτυλο στους αποφοίτους ΙΕΚ με την ανοχή της κας κεραμέως Ποτε δεν λένε οι καθηγητές τους ότι αυτοί οι άνθρωποι που περασαν με 1000 μόρια δεν έχουν καν επαρκείς γνώσεις Λυκείου. Η δικαιολογία ήταν ότι εδωσαν εξετάσείς , τις δύσκολες πανελλαδικες των 1000 μορίων. Ψέμα οτι ουδείς απο αυτούς θα παρουν πτυχίο. Το ποσοαστό που πέρασε με κάτω του 1ο00 μόρια στις Πανελλαδικές λιμνάζουν στα πανεπιστήμια; οχι βέβαια, αυτά ειναι εικασίες και μυθοι οι οποίοι αποδυκνείονται και απο του ότι το ΑΣΕΠ 2008 δοθηκε σε φυσικους και μαθηματικους ύλη σε θεματα Δετεροβαθμιας. Το 72% και 80% αντιστοιχα απέτυχαν. Αρα η διοίκηση του ΥΠΑΙΘ διαπράττει παράβαση καθήκοντος γνωρίζοντας ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΨΕΜΜΑΤΑ αφαιρώντας παράλληλα απο αποφοίτους ΙΕΚ, φοροτεχνικών να αποκτήσουν πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα στο αντικέιμενο τους ενω εχουν δώσει και πανελληνιες εξετάσεις πιστοποίησης! Άρθρο 309 Φοίτηση στο Μεταλυκειακό έτος – Τάξη Μαθητείας – Τροποποίηση παρ. 2 και 6 άρθρου 36 ν. 4763/2020 ***Οι εξετάσεις πιστοποίησης των ΕΠΑΛ μαθητεία με των ΙΕΚ σε δυσκολία ειναι ΑΣΥΓΚΡΙΤΕΣ. Αν δεν ισχύει αυτό να μας απαντήσει η κα Υπουργός γιατι Μαθητεία Επαλ και ΙΕΚ δεν εχουν ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΥΛΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ. Στο ίδιο επίπεδο 5 δεν καταλήσουν; ***********Επι του Νομοσχεδίου********* Άρθρο 307 Πειραματικές ειδικότητες και ειδικότητες με πιλοτικό πρόγραμμα των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης – Τροποποίηση άρθρου 29 ν. 4763/2020 Στο άρθρο 29 του ν. 4763/2020 (Α΄ 254), περί παροχής ειδικοτήτων στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.), προστίθεται δεύτερο εδάφιο και το άρθρο 29 διαμορφώνεται ως εξής : «Άρθρο 29 Ειδικότητες των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης Στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) παρέχονται ειδικότητες, οι οποίες καθορίζονται με βάση της ανάγκες της τοπικής αγοράς εργασίας και τις αναπτυξιακές προτεραιότητες της εθνικής οικονομίας, σύμφωνα με την παρ. 19 του άρθρου 34. Με την ίδια διαδικασία, δύναται να παρέχονται πειραματικές ειδικότητες ή ειδικότητες με πιλοτικό πρόγραμμα για την ικανοποίηση εστιασμένων αναγκών της οικονομίας ή την εφαρμογή καινοτομικών μεθόδων ή πιλοτικών θεματικών ενοτήτων.». ***** Οι ειδικότητες αυτές θα πρέπει να έχουν διαφορετική βαρύτητα και άλλο όνομα μιας και αφορούν αντικείμενα επιπέδου ΕΠΑΛ και όχι Μεταδευτεροβάθμιας. Ο Μαγειρας δεν χρειάζεται να έχει γραμματικές γνώσεις λυκείουο για να μαγειρέψει. Η ανωτέρω πρακτική του ΥΠΑΙΘ υποβαθμίζει τον θεσμό των ΙΕΚ ο οποίος σε συνδυασμό με επιστημονικές και πρακτικές γνώσεις , σε εξειδικευμένα επαγγέλματα, είχε ως σκοπό να καλύψει ανάγκες επιχειρήσεων μετα απο ταχύρυθμες σπουδές που οδηγούν στην εργασία και οχι στον ΟΑΕΔ. Το πόσο ταχύρυθμες είναι τα 2,5 χρόνια + 1 χρονο πιστοποίηση 3,5 χρόνια είναι άλλο θέμα. Άρθρο 316 Ηλεκτρονική έκδοση τίτλων του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού Όλοι οι τίτλοι που χορηγεί ο Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) για όλα τα συστήματα πιστοποίησης που υλοποιεί εκδίδονται ηλεκτρονικά. Ο τύπος των τίτλων, όπως διπλωμάτων, πτυχίων, βεβαιώσεων πιστοποίησης, και βεβαιώσεων επάρκειας, καθώς και οι λεπτομέρειες του τύπου των τίτλων και της ηλεκτρονικής έκδοσης αυτών καθορίζονται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.. ΚΑΙ Άρθρο 312 Πιστοποίηση αποφοίτων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης – Προσθήκη παρ. 15Α στο άρθρο 169 ν. 4763/2020 ************** Οι τίτλοι των ΙΕΚ είναι σκουπίδια ή το έχεις ή δεν το έχεις δεν υπάρχει βαθμίδα μεταδευτροβαθμιας που να σου αποδίδει επαγγελματικά δικαιώματα ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΙΕΚ. πληρη εξισωση με ΕΠΑΛ ΤΕΕ βάσει ΑΣΕΠ σε θέματα πρόσληψης δημόσιο. Επίλογος Ολόκληρο το Νομοσχέδιο δεν αναφέρει τίποτα περί ΙΕΚ και αναβάθμιση τους ουσιαστική και τπυική, οι μοναδικές αναφορές αφορούν ΙΕΚ ειδικότητες επιπέδου ΕΠΑΛ ΤΕΕ οι οποίες επικαλύπτουν η μια την άλλη] Η κυβέρνηση μας τοποθέτησε ενα γέροντα ο οποίος ήταν υπευθυνος για το σημερινό κατάντημα των ΙΕΚ προ 22ετιας σαν σωτήρα να τα αναβαθμίσει. Οι σγημερινή διοίκηση και με νόμο ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕ ΣΕ ΛΥΚΕΙΟ ΤΑ ΤΡΙΟΤΒΑΘΜΙΑ ΙΕΚ Η απάντηση μας θα δοθεί μαζικά!