Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 277 παρ.2 (δ) & (ε) αναφορικά με το σχόλιο του Συλλόγου ΣΕΕΔΙΠ ΑΣΕΙ στο http://www.opengov.gr/ypepth/?p=5957&cpage=4#comment-82413 Καλησπέρα σας, διαπιστώνεται με λύπη για μια ακόμη φορά ότι με κάποιο μαγικό; τρόπο απουσιάζει μια σημαντική ρύθμιση που αφορά στο Ειδικό Επίδομα Διδασκαλίας & Έρευνας των Ε.Ε.ΔΙ.Π./Α.Σ.Ε.Ι. Θεωρώ απαράδεκτο τον αποκλεισμό ή να το πω διαφορετικά την άνιση και μη ισότιμη μεταχείριση των Ε.Ε.ΔΙ.Π./Α.Σ.Ε.Ι σε σχέση με τους συναδέλφους μας Ε.Ε.Π. και Ε.ΔΙ.Π. των Α.Ε.Ι που ξεκίνησε με την εφαρμογή των ειδικών μισθολογίων, με το Ν. 4472/2017 και συνεχίστηκε με το Ν. 4490/2017. Δυστυχώς επαναλαμβάνεται και στο παρόν ν/σ του ΥΠ.ΠΑΙ.Θ. 2022 όπου με την παράγραφο 2 του άρθρου 277, αν και το Ειδικό Επίδομα Διδασκαλίας & Έρευνας των Ε.ΔΙ.Π. Α.Ε.Ι. αυξάνεται και εξισώνεται με αυτό των Ε.Ε.Π., στους Ε.Ε.ΔΙ.Π. Α.Σ.Ε.Ι. παραμένει ως έχει. Μήπως αλήθεια το ΥΠ.ΠΑΙ.Θ θεωρεί «αξιοκρατικά» ότι τα ΑΣΕΙ, κάνοντας ερμηνεία της αναφερόμενης ισοτιμίας στους νόμους, είναι εν μέρει ισότιμα; και ότι η ισοτιμία αφορά μόνο στα μέλη ΔΕΠ; Πού πιστεύει το ΥΠ.ΠΑΙ.Θ ότι εμπλέκονται οι Ε.Ε.ΔΙ.Π. ; προφανώς όχι σε κάποια λάντζα στρατιωτικού χαρακτήρα. Ανοίξτε και ξαναδιαβάστε στο ΥΠ.ΠΑΙ.Θ τους νόμους και διορθώστε την αδικία, διαφορετικά να δικαιολογήσετε δημοσίως την θέση σας. Βέβαια αναρωτάται κανείς οι αρμόδιοι στο ΥΠΕΘΑ θα παρέμβουν; πού βρίσκονται; «Μέριμνα προσωπικού» χαρακτηρίζετε, κύριοι, το ενδιαφέρον σας στο προσωπικό σας στις πομπώδεις ομιλίες σας, παρουσία μάλιστα των διδασκόμενων, κατά κύριο λόγο από τους Ε.Ε.ΔΙ.Π., «φυλάκων των συνόρων» όπως αποκαλείτε τους Ικάρους. Είναι επιβεβλημένη η αλλαγή του άρθρου που, αν και λειτουργούμε ισότιμα ως εκπαιδευτικό προσωπικό στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, μας αποκλείει με απαράδεκτο και ακατανόητο τρόπο μην εφαρμόζοντας την αρχή της ίσης μεταχείρισης. Πρέπει να γίνει κατανοητό προς όλους ότι ως ισότιμο διδακτικό προσωπικό των Πανεπιστημίων πρέπει να έχουμε αυτό που δικαίως μας αντιστοιχεί.