Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Α΄ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 1 – 285)Σχόλιο του χρήστη Στυλιανός Ταμπάκης | 6 Ιουνίου 2022, 21:01
Στο άρθρο 140 παρ. 4 αναφέρει «4. Οι Επίκουροι Καθηγητές που κρίνονται αρνητικά για δεύτερη φορά, δύνανται να υποβάλλουν αίτημα προς το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ένταξή τους σε άλλη βαθμίδα εκπαίδευσης. Το αίτημα υποβάλλεται εντός αποκλειστικής προθεσμίας ενός (1) μηνός από την ημερομηνία που έλαβε χώρα η αρνητική κρίση». Δηλαδή ένα μέλος ΔΕΠ δούλεψε 5 χρόνια στο δημόσιο και μετά την αρνητική του κρίση μπορεί να δουλέψει μόνο σε άλλη βαθμίδα εκπαίδευσης. Γιατί δεν μπορεί να δουλέψει σε κάποια δημόσια υπηρεσία π.χ. ένας δασολόγος στη Δασική Υπηρεσία. Επίσης θα σας πρότεινα να μπορεί ένα μέλος ΔΕΠ να προβλέψετε να μπορεί να μετακινηθεί σε κάποια δημόσια υπηρεσία με αίτηση του. Σκοπός του παρόντος νόμου «είναι η βελτίωση της λειτουργίας των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) μέσω μίας ολοκληρωμένης προσέγγισης για την αναβάθμιση της ποιότητας του εκπαιδευτικού, ερευνητικού και εν γένει επιστημονικού έργου των Α.Ε.Ι.». Πως μπορείτε να βελτιώσετε τα πανεπιστήμια, αν πουθενά στο νόμο δεν αναφέρεται κάτι σχετικό με τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας του προσωπικού. Στυλιανός Ταμπάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής ΑΠΘ