Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Α΄ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 1 – 285)Σχόλιο του χρήστη Μαρία Ελένη Μποζίνη | 6 Ιουνίου 2022, 22:26
Είμαι φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Περιβάλλοντος του ΔΙΠΑΕ και έχω περάσει στη σχολή με πανελλήνιες εξετάσεις (ίδιες όπως όλοι οι υπόλοιποι φοιτητές στην Ελλάδα), συμπλήρωσα το ίδιο μηχανογραφικό δελτίο (στο όποιο δεν υπήρχε καμία υποσημείωση για πιστοποιημένες ή μη σχολές), θα σπουδάσω 5 χρόνια και θα εκπόνησω Διπλωματική Εργασία. Έχω δηλαδή όλες τις υποχρεώσεις που έχουν οι φοιτητές των Πολυτεχνικών Σχολών και δεν θα έχω επαγγελματικά δικαιώματα μετά την ολοκλήρωση των σπουδών μου. Το γεγονός αυτό γεννά ηθικά ζητήματα αλλά και ζητήματα ανισοτήτων και διαφορετικής μεταχείρισης και «κατηγοριοποίησης» φοιτητών. Στο άρθρο 5 θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη ότι οι υφιστάμενοι φοιτητές, ολοκληρώνοντας τις σπουδές τους θα έχουν ακριβώς τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα όπως όλοι οι άλλοι επαγγελματίες του κλάδου τους, ανεξάρτητα σε ποιο ΑΕΙ σπούδασαν Σε περίπτωση που κάποιο τμήμα ΑΕΙ δεν πληροί τις απαιτούμενες προδιαγραφές, τότε οι φοιτητές θα πρέπει να μετακινούνται σε άλλο ομοειδές πιστοποιημένο τμήμα, με πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα, διότι η διοίκηση έχει συνέχεια και δεν είναι δυνατόν σε Σχολές και Τμήματα που δημιουργήθηκαν πριν 3 χρόνια να μην μπορούν οι απόφοιτοι τους να εξασκήσουν αυτό το οποίο σπούδασαν Κάθε αλλαγή που κρίνει το υπουργείο ότι πρέπει να γίνει, να αφορά στα νέα μηχανογραφικά δελτία (και νέες σχολές) και να υπάρξει ιδιαίτερη πρόβλεψη για τους ήδη υφιστάμενους φοιτητές, οι οποίοι σε κάθε περίπτωση πρέπει να πάρουν Δίπλωμα ισάξια με των άλλων Πολυτεχνικών Σχολών