Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Α΄ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 1 – 285)Σχόλιο του χρήστη Δημήτρης Τάταρης | 7 Ιουνίου 2022, 07:48
Θα ήθελα να καταθέσω μία πρόταση η οποία αν υλοποιηθεί, θα βοηθήσει τους αποφοίτους των Πανεπιστημίων ως προς τη διεύρυνση του γνωστικού τους αντικειμένου. Συγκεκριμένα, αν κάποιος τελειώσει μία σχολή ολοκληρώνοντας κάποιες ροές μαθημάτων να μπορεί να επιστρέψει στην ίδια σχολή και να ολοκληρώσει μαθήματα μιας άλλης ροής που δεν είχε παρακολουθήσει όσο ήταν φοιτητής και βλέπει ότι τώρα του χρειάζονται στο επάγγελμα ή στην περαιτέρω ακαδημαϊκή του πορεία, καταλήγοντας στην απόκτηση πιστοποιητικού μαθημάτων κατόπιν εξετάσεων της συγκεκριμένης ροής. Το πιστοποιητικό θα περιλαμβάνει τη βαθμολογία των μαθημάτων καθώς και τα ECTS. Σχολή - μεταξύ άλλων σχολών - που έχει εντάξει στο προπτυχιακό ακαδημαϊκό της πρόγραμμα ροές μαθημάτων αποτελεί η Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Στη σχολη αυτή, μία ροή αποτελείται από επτά ακαδημαϊκά μαθήματα. Κατά την υλοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος καλό είναι να ληφθούν υπόψη όλα τα σύγχρονα εργαλεία εκμάθησης όπως e-learning, ασύγχρονη εκπαίδευση ώστε να διευκολυνθούν όσοι εργάζονται.