Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1α) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον ορισμό των πρότυπων–πειραματικών σχολείωνΣχόλιο του χρήστη Νίκος Ταπεινός | 25 Ιανουαρίου 2011, 19:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι καθηγητής μαθηματικών (συνταξιούχος από 10-10-2010),απόφοιτος της Ιωνιδείου σχολής Πειραιά το 1965 και που δίδαξα κατά τα 2 τελευταία σχολικά έτη στο Γ/Σ αυτού του σχολείου. Το επίπεδο των μαθητών αλλά και αρκετών καθηγητών δεν μπορεί να συγκριθεί με την εποχή που η εισαγωγή των μαθητών ήταν με εξετάσεις και οι καθηγητές έπερναν οργανική θέση μετά από σχολαστική αξιολόγηση και όχι όπως τώρα με μοναδικό προσόν την ύπαρξη μεταπτυχιακού τίτλου. Πρέπει πρώτα να υπάρξει αξιολόγηση για τους καθηγητές και στην συνέχεια επιλογή μαθητών από την ΠΡΩΤΗ γυμνασίου με εξετάσεις,τεστ δεξιοτήτων και ότι άλλο μπορεί να ξεχωρίσει τα παιδιά. Η σημερινή κατάσταση είναι απαράδεκτη,οι καθηγητές (αν όχι όλοι,αρκετοί) προσπαθούν να είναι αρεστοί σε μαθητές και γονείς βάζοντας μεγάλους βαθμούς,καλλιεργόντας μελλοντικές προσδοκίες που συνήθως δεν επαληθεύονται. Οι διευθυντές πρέπει να μπορούν να κάνουν διεύθυνση,να αξιολογούνται και να μένουν στη θέση τους όσο είναι ικανοί. Ο διευθυντής που είχα σαν μαθητής (Αλέξανδρος Καρανικόλας),είχε πυγμή και γνώσεις,σεβαστός απ'όλους και γι'αυτό μπορούσε να έχει ένα σχολείο πραγματικά πρότυπο με απόφοιτους εκλεκτά μέλη της Πειραΐκής και κατ'επέκταση της Ελληνικής κοινωνίας. Η σχολική επιτροπή αυτού του σχολείου πρέπει να ελέγχεται από άνθρωπο του Υπουργείου Οικονομικών γιατί δεν μπορεί να έχει έξοδα 1.050.000 € μέσα σ'ένα οικονομικό έτος (2009). Πάντα στην διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.