Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Κοΐνης Τόλης | 26 Νοεμβρίου 2009, 16:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ, Είμαι αρκετά χρόνια διορισμένος, αφού είχα κάνει αρκετά χρόνια φροντιστής. Θέλω να επισημάνω μερικά στοιχεία: 1) Η αξιοπιστία ενός συστήματος προσλήψεων έχει ως βασική παράμετρο το πλήθος των πτυχιούχων από το οποίο τροφοδοτείται. Π.χ. ο αριθμός των μαθηματικών που χρειάζεται η Εκπαίδευση, σε όλες τις βαθμίδες, είναι μετρήσιμος. Ο χρόνος παραμονής στο επάγγελμα μπορεί να προσδιοριστεί κατά μέσο όρο στα 30 χρόνια. Άρα με απλά μαθηματικά μπορεί να προσδιοριστεί ο αριθμός των μαθηματικών που χρειαζόμαστε... Εάν λοιπόν ο αριθμός αυτός είναι π.χ. 300 κατ' έτος και οι αντίστοιχες σχολές τροφοδοτούν το σύστημα με 1300, δεν μπορούμε να καλύψουμε με τίποτε τη ζήτηση... Άρα η πρώτη δράση πρέπει να είναι ο σαφής προσδιορισμός των καθηγητικών σχολών και ο περιορισμός του πλήθους των αποφοίτων σε τέτοιο βαθμό ώστε να μην τους καταδικάζουμε στην ανεργία. 2) Στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (ειρήσθω εν παρόδω ότι με τον ΑΣΕΠ διορίστηκα)δεν πρέπει να υπάρχουν κανενός είδους προσαυξήσεις. Έχω υπόψη μου δύο περιπτώσεις συναδέλφων μιας των Γερμανικών και μιας Μαθηματικού, οι οποίες, χωρίς τις επιπλέον μοριοδοτήσεις, ήσαν διοριστέες, αλλά με αυτές βρέθηκαν εκτός ... επί δύο συνεχείς διαγωνισμούς.Είναι δίκαιο; Εάν ο κάτοχος ενός μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου γράφει στο διαγωνισμό χειρότερα από έναν στερούμενο τέτοιων τίτλων, γιατί πρέπει να τον επιβραβεύσουμε με επιπλέον μοριοδότηση; Για ρίξτε μια ματιά στις επιδόσεις αυτών των δύο ομάδων στους τελευταίους διαγωγνισμούς του ΑΣΕΠ, δεν είναι δύσκολο κάποιος συνεργάτης σας να σας κάνει έναν τέτοιο πίνακα... 3) Η διαδικασία μονιμοποίησης μετά από τη διετή υπηρεσία, όπως υφίσταται σήμερα... είναι μάλλον για τα μάτια του κόσμου. Από συναδελφική αλληλεγγύη κανείς δεν έχει αρνηθεί τη μονιμοποίηση... και ούτε κάτι τέτοιο θα γίνει ποτέ. Άρα καλό είναι να πάρουμε τη γενναία απόφαση και να την καταργήσουμε. Να αντικατασταθεί από τρία δεκαπενθήμερα σεμινάρια σε ΠΕΚ, στις αρχές των τριών πρώτων σχολικών ετών. 4) Εάν για λόγους υγείας κάποιος δεν μπορεί να μπει στην τάξη να υπάρχουν δικλείδες ώστε να μην χάνει τη δουλειά του, αλλά να απασχολείται σε διοικητικά καθήκοντα. 5) Να υπάρξει ρητή και ξεκάθαρη δέσμευση ότι όσοι είναι στον ενιαίο πίνακα και με τις φετινές προϋπηρεσίες θα διοριστούν οπωσδήποτε. Οποιαδήποτε άλλη ρύθμιση θα είναι και άδικη και θα τινάξει στον αέρα την προσπάθειά σας. Θα αποτελέσει casus beli για το σύνολο του καθηγητικού κόσμου. 6) Τελειώνοντας επισημαίνω ότι είναι σωστή η ενέργειά σας να ανοίξετε, τώρα με την αρχή της θητείας σας στο Υπουργείο τα θέματα αυτά.