Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Ε’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (άρθρα 336-342)Σχόλιο του χρήστη ΕΛΕΝΗ ΚΟΝΤΖΙΑΛΗ | 7 Ιουνίου 2022, 14:45
Σε συνέχεια: Α) Του νόμου 2916/2001 ΦΕΚ 114/Α/11-6-2001 με θέμα «Διάρθρωση της ανώτατης εκπαίδευσης και ρύθμιση θεμάτων του τεχνολογικού τομέα αυτής», και συγκεκριμένα άρθρο 1 «Διάρθρωση της ανώτατης εκπαίδευσης» στο οποίο αναφέρεται ότι από την ημερομηνία ισχύος του νόμου η ανώτατη εκπαίδευση αποτελείται από δύο παράλληλους τομείς: αα) τον πανεπιστημιακό τομέα, ο οποίος περιλαμβάνει τα Πανεπιστήμια, τα Πολυτεχνεία και την Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών και ββ) τον τεχνολογικό τομέα, ο οποίος περιλαμβάνει τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Β) Γνωμοδότηση με αριθμό 105 /2021 του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (Συνεδρίαση 16 Ιουνίου 2021) με πόρισμα «Πτυχία ΤΕΙ: Δεν αποτελούν πτυχία ΑΕΙ αν αποκτήθηκαν προ του νόμου 2916/2001″….. τα πτυχία που έχουν χορηγηθεί από ΤΕΙ μετά την «ανωτατοποίησή» τους με τον νόμο 2916/2001, ισοδυναμούν με κατοχή πτυχίου από τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ).Άρα και σύμφωνα με το νομικό συμβούλιο του κράτους η μετατροπή σύμβασης από ΤΕ σε ΠΕ με ότι αυτό συνεπάγεται…..Επομένως, αποτυπώστε στο σχέδιο νόμου και την γνωμοδότηση του νομικού συμβουλίου του κράτους και το αίτημα εκατοντάδων χιλιάδων αποφοίτων και ήδη εργαζόμενων για δεκαετίες.