Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με την νομοθετική ρύθμιση για την εξέλιξη των Αναπληρωτών σε Καθηγητές που απαιτεί τη συμμετοχή στην τριμελή 3 τουλάχιστον διατριβών που έχουν ολοκληρωθεί, επιτυγχάνονται ταυτόχρονα τα εξής: 1. Ευτελίζεται το επίπεδο της διατριβής όταν η ολοκλήρωση πολλών από αυτές θα αποτελεί προαπαιτούμενο της εξέλιξης των καθηγητών που την επιβλέπουν! 2. Ιδίως σε ολιγομελή Τμήματα όπου δεν υπάρχει ικανός αριθμός μελών ΔΕΠ ανά γνωστικό αντικείμενο, η ρύθμιση θα τους "αναγκάσει" να συμμετέχουν σε τριμελείς επιτροπές επίβλεψης διατριβών με αντικείμενα τα οποία ούτε εφαπτομενική σχέση θα έχουν με το δικό τους γνωστικό αντικείμενο. 3. Μέλη ΔΕΠ ολιγομελών Τμημάτων που δεν θα θελήσουν να λειτουργήσουν με τον παραπάνω τρόπο θα μείνουν εκ των πραγμάτων εγκλωβισμένα σε χαμηλότερες βαθμίδες. Είναι εύλογη η συνεισφορά των μελών ΔΕΠ σε προαγωγή της γνώσης μέσω της επίβλεψης διδακτορικών διατριβών, αλλά η προτεραιότητα πρέπει να δίνεται πάντα στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα. Μάλλον όμως η ηγεσία του Υπουργείου ζήλεψε την μεγάλη επιτυχία της προηγούμενης κυβέρνησης στην παραγωγή μεταπτυχιακών τίτλων (ας όψονται οι τραγικές απαιτήσεις για το διορισμό των εκπαιδευτικών και όχι μόνο, που οδήγησαν σε βιομηχανία παραγωγής μεταπτυχιακών επ' αμοιβή) και θέλησε να ανεβάσει τον πήχη και στις διδακτορικές διατριβές.