Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Α΄ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 1 – 285)Σχόλιο του χρήστη Ευάγγελος Χρήστου | 7 Ιουνίου 2022, 15:14
Στο Άρθρο 88 (Λοιπές διατάξεις για Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών) αναφέρεται: "Η οργάνωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) δύναται να πραγματοποιείται και με τη χρήση μεθόδων σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Εάν η εκπαιδευτική διαδικασία πραγματοποιείται σε βαθμό μεγαλύτερο του ποσοστού του τριάντα τοις εκατό (30%) με μεθόδους εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, η απόφαση ίδρυσης του Π.Μ.Σ. συνοδεύεται απαραιτήτως με αναλυτική έκθεση που εμπεριέχει τις παραμέτρους εξ αποστάσεως οργάνωσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας, σύγχρονη, ασύγχρονη, μεικτό σύστημα (blended learning), το ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό, την υλικοτεχνική υποδομή του Ιδρύματος για την υποστήριξη προγραμμάτων σπουδών εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και τις ψηφιακές δεξιότητες του διδακτικού προσωπικού." Η διατύπωση του παραπάνω είναι ασαφής ως προς το εάν τελικά επιτρέπεται ένα ΠΜΣ να παρέχεται με μεθόδους ΑΣΥΓΧΡΟΝΗΣ εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Παρακαλώ να υπάρξει σχετική διόρθωση στο άρθρο, όπου να είναι σαφές εάν και έως ποιού ποσοστού μπορεί να προσφέρεται ένα ΠΜΣ με μεθόδους ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.