Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Β΄ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΗΣ ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ (άρθρα 286-305)Σχόλιο του χρήστη Θεοδωροπουλος Ιωάννης | 10 Ιουνίου 2022, 02:52
Όσον αφορά το Αρθρο 292: Θεωρώ οτι η δημιουργία ενός εθνικού μητρώου αξιολογητών είναι ανούσια. Καταρχήν δεν θα υπάρχει η σχετική εμπειρία και τεχνογνωσία που έχουν αποκτήσει μέχρι τώρα οι υπάλληλοι του ΔΟΑΤΑΠ. Εγγυμoνεί πολλές διακυμάνσεις η κρίση διαφορετικών ανθρώπων που δεν έχουν ξανακρίνει τίτλους Πανεπιστημίων εξωτερικού. Εκτός αυτού δεν υπάρχει πλέον στο νέο νομοσχέδιο η σταθερή ρήτρα των 6 μαθημάτων ως αντισταθμιστικά μέτρα. Ετσι ένας εξωτερικός αξιολογητής μπορεί να επιβάλλει 5 μαθήματα για ένα βασικό πτυχίο εξωτερικού Αγγλίας και ενας άλλος 15 μαθήματα για παρόμοιο πτυχίο στην ίδια χώρα. Εκτός αυτού θεωρώ οτι θα δαπανηθούν άσκοπα χρήματα για εργασία την οποία έκαναν μέχρι τώρα πεπειραμενοι υπάλληλοι του ΔΟΑΤΑΠ.