Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αρθρ. 60: Σκοπός του Μουσείου είναι να φυλάσσει, συντηρεί, καταγράφει, τεκμηριώνει, ερευνά, ερμηνεύει και κυρίως να εκθέτει Καλύτερα: «Σκοπός του Μουσείου είναι να φυλάσσει, συντηρεί, καταγράφει, τεκμηριώνει, ψηφιοποιεί, ερευνά, ερμηνεύει και κυρίως να εκθέτει» Άρθρ. 140.5: Εάν πληρούνται οι προϋποθέσεις των παρ. 2 και 3, με απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος, κατόπιν αξιολόγησης του αιτήματος του μέλους Δ.Ε.Π. και συνεκτίμησης του γνωστικού του αντικειμένου σύμφωνα με την πράξη διορισμού του, καθώς και του συνολικού επιστημονικού και ερευνητικού του έργου, εγκρίνεται το αίτημα και καθορίζεται το γνωστικό αντικείμενο της υπό προκήρυξη θέσης, το οποίο περιλαμβάνεται υποχρεωτικά στα γνωστικά αντικείμενα του Μητρώου του άρθρου 144. Καλύτερα: «Εάν πληρούνται οι προϋποθέσεις των παρ. 2 και 3, με απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος, εγκρίνεται το αίτημα και καθορίζεται το γνωστικό αντικείμενο της υπό προκήρυξη θέσης, το οποίο περιλαμβάνεται υποχρεωτικά στα γνωστικά αντικείμενα του Μητρώου του άρθρου 144.» Όπως προτείνεται από το σχέδιο νόμου, η συνέλευση θα πρέπει να έχει στη διάθεσή της το βιογραφικό του αιτούντος και να προκαταλάβει την εξέλιξη του υποψηφίου. Εκτός αυτού, δίνει τη δυνατότητα στην εκάστοτε διοίκηση των Τμημάτων να καθυστερούν τις εξελίξεις με προφάσεις, μιας και η περιγραφή των απαιτούμενων προσόντων δεν είναι εξαντλητική ή λεπτομερής. Για παράδειγμα, «ικανός αριθμός δημοσιεύσεων» μπορεί να ερμηνεύεται κατά το δοκούν και να καθυστερείται η εξέλιξη. Η πιθανή δε εφαρμογή των λεγόμενων «κριτηρίων» που κάποια Τμήματα έχουν άτυπα υιοθετήσει, ορίζονται με αποφάσεις Συνελεύσεων ή Κανονισμούς λειτουργίας, αλλά όχι από το νόμο, δίνοντας τη δυνατότητα στις διοικήσεις να τα εφαρμόζουν όπου και όποτε θέλουν, καθιστώντας δε τις εκλογικές διαδικασίες ευάλωτες σε δικαστικές περιπέτειες. Άρθρ. 143.3: συμπεριλαμβανομένης της αξιολόγησης της διδακτικής του ικανότητας, Σχόλιο: Δεν περιγράφεται η μέθοδος αξιολόγησης (ΜΟΔΙΠ? Αν ναι, πώς χρησιμοποιούνται και πώς εισφέρονται τα προσωπικά δεδομένα σε δημόσια διαδικασία εκλογής? Αν όχι, όλοι με τη διάλεξη όπως περιγράφεται παρακάτω? Η κρίση επί μίας διάλεξης για αξιολόγηση διδακτικής ικανότητας είναι επισφαλής). Άρθρ. 147: Η τριμελής εισηγητική επιτροπή εντός αποκλειστικής προθεσμίας τριών (3) μηνών από την πρώτη συνεδρίαση του Σχόλιο: Οι τρεις μήνες είναι υπερβολικός χρόνος για τη σύνταξη εισηγητικής. Η εμπειρία έχει δείξει ότι οι 40 ημέρες επαρκούν Άρθρ. 150: Κατά τη διαδικασία ελέγχονται ιδίως πλημμέλειες της αιτιολογίας ως προς την αξιολόγηση των προσόντων των υποψηφίων. Καλύτερα: "Κατά τη διαδικασία ελέγχονται ιδίως πλημμέλειες της αιτιολογίας ως προς την αξιολόγηση των προσόντων των υποψηφίων αλλά και πλημμέλειες της διοίκησης" Σχόλιο: Οι περισσότερες αναπομπές γίνονται λόγω πλημμελειών της διοίκησης, όχι λόγω κακής αξιολόγησης των προσόντων