Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με τις απαιτήσεις του προτεινόμενου νόμου για την εξέλιξη από Αναπλ. καθηγητή σε τακτικό καθηγητή, Αρθρο 143, παρ΄γαρφαο γδ, προτείνει το νομοσχέδιο οτι χρειάζεται , με την ιδιότητα του επιβλέποντος καθηγητή, μίας (1) τουλάχιστον διδακτορικής διατριβής που έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς, από την έναρξη μέχρι την περαίωσή της και συμμετοχή σε τριμελείς συμβουλευτικές επιτροπές τριών (3) τουλάχιστον διδακτορικών που έχουν ολοκληρωθεί επιτυχώς, από την έναρξη μέχρι την περαίωσή τους. Αυτό το και, δηλαδή τουλάχιστον 1 διδακτορικό και συμμετοχή σε 3 τριμελείς επιτροπές διδακτορικών, αν ισχύσει θα βρεθούμε στο εξής παράδοξο. Αναπλ. καθηγητές που θα έχουν δώσει 2 ή ακόμα και 3 διδακτροτικά με την ιδιότητα του επιβλέποντος, δεν θα μπορούν να εξελιχθούν, καθώς δεν έχουν 1 και 3 σύνολο 4 τριμελείς, εκ των οποίων 1 ως επιβλέπων. Ομως, η επίβλεψη διδακτορικού σε σχέση με τη συμμετοχή σε τριμελή επιτροπή έχει τεράστια διαφορά. Και συνεπώς είναι πολύ καλύτερο κάποιος να έχει 2 διδακτορικά, από 1 διδακτορικό και 3 τριμελείς επιτροπές. Αυτό κατα τη γνώμη μου είναι άθος που πρέπει να με κάποιον τρόπο να διορθωθεί.