Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Α΄ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 1 – 285)Σχόλιο του χρήστη ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ | 11 Ιουνίου 2022, 08:58
Για την εξέλιξή τους οι Αναπληρωτές Καθηγητές θα πρέπει να είναι από την αρχή έως το τέλος σε τέσσερα διδακτορικά. Δηλ θα πρέπει να έχουν την επίβλεψη ενός διδακτορικού ΚΑΙ να είναι σε τρεις (3) τριμελείς επιτροπές διδακτορικών άλλων καθηγητών ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ. Το κριτήριο αυτό το οποίο απαιτείται να πληροί ένας Αναπληρωτής Καθηγητής προκειμένου να εξελιχθεί σε καθηγητής, εμπεριέχει στοιχεία τα οποία δεν εξαρτώνται από το άτομο που κρίνεται, από την εκπαιδευτική του δεινότητα και την παραγωγική του ικανότητα ως ακαδημαϊκός δάσκαλος, αλλά από 4 διαφορετικά άτομα (τους υποψήφιους διδάκτορες) και άλλους τρεις καθηγητές (τους επιβλέποντες). Επιπλέον απαιτεί έναν προγραμματισμό έρευνας και δουλειάς τουλάχιστον πενταετίας, 8 συνολικά ατόμων. Αν δεν μπει κάποιος διαζευκτικός σύνδεσμος στο κείμενο του νέου νόμου, αλλά ζητείται τελικά να πληροί κάποιος όλα αυτά τα κριτήρια, θα ήταν τουλάχιστον τίμιο, να μην ισχύει για τους υπηρετούντες Αν Καθηγητές, αλλά για αυτούς που ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΜΕΤΑ την ψήφιση του νόμου και ΜΕΤΑ την προτεινόμενη ημερομηνία (Φεβρουάριος 2023), ώστε να έχουν τον απαιτούμενο χρόνο για την οργάνωση της ακαδημαϊκής τους δουλειάς και έρευνας.