Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 292, παρ. 3 Η δημόσια πρόσκληση εγγραφής στο μητρώο αξιολογητών θα πρέπει να γίνεται οπωσδήποτε σε ηλεκτρονικά μέσα κεντρικής πληροφόρησης για αυτό το σκοπό όπως στη “ΔΙΑΥΓΕΙΑ”, καθώς και στον ιστότοπο του ίδιου το φορέα, τουλάχιστον 30 ημέρες πριν την καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων. Επίσης πρέπει να διευκρινίζεται ότι όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά θα υποβάλλονται κατά προτεραιότητα ηλεκτρονικά, δηλαδή χωρίς την υποχρέωση φυσικής αποστολής μέσω ταχυδρομείου ή κατάθεσης αυτοπροσώπως, εντός του ίδιου χρονικού διαστήματος. Άρθρο 295, παρ. 3 Η διατύπωση ως προς τις προϋποθέσεις αναγνώρισης ακαδημαϊκής ισοδυναμίας στην περίπτωση αυτή, δηλαδή εκτός των “Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων Δια Βίου Μάθησης ή του Πλαισίου Προσόντων του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης”, είναι εντελώς ασαφής και δεν καθορίζει κανένα αντικειμενικό κριτήριο επάρκειας, πέρα από την αντίστοιχη αναγνώριση στη χώρα προέλευσης (όχι από ανεξάρτητο φορέα της ΕΕ). Συνεπώς η συγκεκριμένη περίπτωση θα πρέπει να διαγραφεί εντελώς και να ενταχθεί εννοιολογικά στις προβλέψεις του άρθρου 299 παρ. 4, δηλαδή εξέταση κατά περίπτωση. Άρθρο 297, παρ. 3 Το δικαίωμα ή μη εγγραφής σε οικείο επαγγελματικό ή επιστημονικό φορέα καθορίζεται από το αναγνωρισμένο Καταστατικό του φορέα αυτού. Κανένας τέτοιος φορέας δεν μπορεί να υποχρεωθεί να εγγράφει ως μέλη άτομα με δικαιολογητικά που εν γένει μπορεί να μην προβλέπονται στις αντίστοιχες απαραίτητες προϋποθέσεις του Καταστατικού του. Συνεπώς η συγκεκριμένη πρόβλεψη δεν είναι σύννομη. Άρθρο 300, παρ. 7 Η πρόβλεψη για “για εξέταση σε συμπληρωματικά μαθήματα ή σε πρακτική άσκηση σε αριθμό τουλάχιστον ίσο με το δέκα τοις εκατό (10%) των εισακτέων στα αντίστοιχα Τμήματα” είναι εκτός πραγματικότητας. Τα ΑΕΙ έχουν ήδη πάρα πολλές ελλείψεις σε υποδομές και διδακτικό προσωπικό, συνεπώς κάτι τέτοιο επιδεινώνει ακόμα περισσότερο τα προβλήματα αυτά. Συνεπώς η πρόβλεψη του ποσοστού θα πρέπει να γίνει “το πολύ 5%”, τουλάχιστον μέχρι να βελτιωθούν οι συνθήκες στα ΑΕΙ, με ευθύνη του αρμόδιου υπουργείου.