Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρακαλώ πολύ στο Άρθρο 154 που αφορά την υπηρεσιακή κατάσταση μελών ΔΕΠ το ποσοστό των Καθηγητών μερικής απασχόλησης να επανέλθει στο 5% επί των μελών ΔΕΠ της ΣΧολής (και όχι 5% των μελών ΔΕΠ επί του Τμήματος) για τους κάτωθι λόγους 1. Το μέλος ΔΕΠ μερικής απασχόλησης τελικά προσφέρει το ίδιο ακριβώς έργο σε 2 "γεμάτες" ημέρες της Εβδομάδος με το 35% του μισθού. Εκτελεί διοικητικό έργο, διδάσκει και έχει όλες τις υπόλοιπες υποχρεώσεις όχι κατ' αναλογία αλλά στην Πράξη ακριβώς τις ίδιες. Ενδεχομένως (όχι πάντα) να μη διδάσκει ένα δεύτερο μάθημα (κατ' επιλογήν μάθημα). 2. Συνεπώς με τις ίδιες υποχρεώσεις είναι ένα "φθηνό" προσωπικό, και με τα υπόλοιπα χρήματα μπορούν να προσληφθούν 1-2 νέοι ερευνητές υψηλού επιπέδου για να διδάξουν το κατ' επιλογήν μάθημα που αφήνει το μέλος ΔΕΠ μερικής απασχόλησης ή και κάποιο άλλο επιπλέον μάθημα. 3. Το μέλος ΔΕΠ μερικής απασχόλησης συνήθως επιλέγει αυτήν την κατάσταση παροχής υπηρεσιών για τους εξής λόγους. Είναι υπερδραστήριο και νιώθει "αδικημένο' όταν παρά τις πολλές και άοκνες προσπάθειες δεν συμμετέχει σε ερευνητικά έργα (1-2/εξαετία ή επταετία για τους γνωστούς λόγους). Και στον Ιδιωτικό Τομέα κάνει ακριβώς αυτή τη δουλειά. Εργάζεται σκληρά για την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων/υπηρεσιών, και είναι η πραγματική ΓΕΦΥΡΑ μεταξύ ΑΕΙ και παραγωγής. 5. Τέλος, σε αντίθετη περίπτωση θα υπάρξει και άλλη "φυλλοροή" η κοινώς brain drain. Θα υπάρξουν παραιτήσεις μελών ΔΕΠ και ένταξή τους σε ΑΕΙ του εξωτερικού, τα οποία τους πρσσφέρουν κάθε διευκόλυνση.