Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Α΄ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 1 – 285)Σχόλιο του χρήστη Μέλος ΔΕΠ Πανεπιστημίου | 12 Ιουνίου 2022, 11:12
Το Άρθρο 11, Παρ. 8 αναφέρει: «Η ιδιότητα του Πρύτανη είναι ασυμβίβαστη με κάθε επαγγελματική ενασχόληση εκτός του Ιδρύματος». Επίσης, το Άρθρο 12, Παρ. 1 αναφέρει: «Η ιδιότητα του Αντιπρύτανη είναι ασυμβίβαστη με … κάθε επαγγελματική ενασχόληση εκτός του Ιδρύματος». Ανάλογο ασυμβίβαστο είχε ψηφιστεί για τους βουλευτές του ελληνικού Κοινοβουλίου, το οποίο τελικά αποσύρθηκε, αλλά από ό,τι φαίνεται παραμένει για τους Πρυτάνεις και τους Αντιπρυτάνεις. Πως ελέγχεται αλήθεια στην πράξη εάν ένας Καθηγητής ασκεί επαγγελματική δραστηριότητα μέσω επιχείρησης που ανήκει σε συγγενικά του πρόσωπα; Γιατί οι Καθηγητές που ασκούν νόμιμη επαγγελματική δραστηριότητα αποκλείονται από αυτά τα αξιώματα; Οι Καθηγητές που δεν ασκούν καμία επαγγελματική δραστηριότητα και δεν έχουν καμία επαφή με την πραγματικότητα στην αγορά εργασίας και την πραγματική οικονομία είναι εξ ορισμού καλύτεροι;