Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1ε) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο διοίκησή τουςΣχόλιο του χρήστη Μιχάλης Γεωργιάδης (Πειραματικό Παν/μιου Μακεδονίας) | 26 Ιανουαρίου 2011, 00:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ένα σχολείο που είναι συνδεδεμένο με την καινοτομία και την έρευνα πρέπει να έχει αυτονομία στη λειτουργία του σε ότι αφορά τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου: το πειραματικό στοιχείο έτσι μόνο μπορεί να καταστεί οργανικό στοιχείο της ζωής αυτού του σχολείου. Εννοείται πως αυτού του είδους το σχολείο αξιολογείται και εσωτερικά και εξωτερικά με διαφορετικά, πιο απαιτητικά, κριτήρια από αυτά των συμβατικών σχολίων. Με τα δεδομένα των αξιολογήσεων, η γνώμη του Διεθυντή αποκτά βαρύνουσα σημασία στην επιλογή των εκπαιδευτικών.