Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Α΄ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 1 – 285)Σχόλιο του χρήστη KE (μέλος ΕΕΠ) | 13 Ιουνίου 2022, 07:56
Με τον παρόν σχέδιο νόμου τίθεται υπό αμφισβήτηση/ακυρώνεται η από τον Ν. 1268/1982 κατοχυρωμένη αυτοδύναμη διδασκαλία που προσέφεραν μέχρι τώρα τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού, τα οποία έχουν διδακτορικό, γνωστικό αντικείμενο και είναι ενταγμένα στους τομείς των τμημάτων (όσα από αυτά ανήκουν σε τμήματα). Ειδικότερα, θα ήθελα να προσθέσω πως τα μέλη ΕΕΠ δεν διδάσκουν απλά ξένες γλώσσες (αυτό αφορά το Κέντρο Διδασκαλίας Ξένων Γλωσσών) ή την ελληνική γλώσσα ως ξένη, φυσική αγωγή, σχέδιο, καθώς επίσης καλές και εφαρμοσμένες τέχνες. Τα μέλη ΕΕΠ που ανήκουν στα Τμήματα Ξένων Γλωσσών και Φιλολογιών (Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική), προσφέρουν αυτοδύναμο διδακτικό έργο (μαθήματα υποχρεωτικά και επιλογής), στηρίζοντας με αυτό τον τρόπο τα προγράμματα μαθημάτων των τομέων στα οποία έχουν ενταχθεί βάσει του γνωστικού τους αντικειμένου. Είναι αναπόσπαστα μέλη του διδακτικού προσωπικού των τμημάτων. Να αποκατασταθεί μία αδικία που έγινε με το προηγούμενο νομοσχέδιο για την παιδεία: να επανέλθει το δικαίωμα ψήφου στα μέλη ΕΕΠ στις εκλογές διευθυντών τομέων, προέδρου τμήματος, κοσμήτορα και πρύτανη.