Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Α΄ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 1 – 285)Σχόλιο του χρήστη ΕΔΙΠ με ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ | 13 Ιουνίου 2022, 08:23
Να γίνει ρητή αναφορά στην ανάθεση αυτοδύναμου διδακτικού έργου σε μέλη ΕΔΙΠ με διδακτορικό όπως ισχύει μέχρι τώρα. Ας σημειωθεί ότι στα μέλη ΕΕΠ γίνεται σαφή αναφορά. Μια τέτοια συνθήκη δημιουργεί διακρίσεις σε προσωπικό που έχει τα ίδια τυπικά προσόντα (άρθρο 164, παρ. 1). Στο άρθρο 164 παρ. 2. δεν υπάρχει αναφορά στο διδακτικό ωράριο των μελών ΕΔΙΠ. Στο υφιστάμενο νόμο αναφέρεται « …ότι είναι κατ΄ αναλογία των μελών ΔΕΠ» Πρέπει άμεσα να και με σαφήνεια να τονιστεί στο νέο νόμο ότι εξακολουθεί να ισχύει. Να συμπεριληφθεί ότι και τα μέλη ΕΔΙΠ δικαιούνται επιστημονικές / εκπαιδευτικές άδειες όπως και τα μέλη ΔΕΠ, όπως συμβαίνει και με βάση τον υφιστάμενο νόμο. Τα μέλη ΕΔΙΠ είναι επιστήμονες, πολλοί εξ΄ αυτών με υψηλό ερευνητικό προφίλ, και συμβάλουν στα ranking των τμημάτων που υπηρετούν. Τα μέλη ΕΔΙΠ με διδακτορικό και που είναι στον Α΄ βαθμό, να μπορούν να συμμετέχουν στις επιτροπές για την επίβλεψη των διδακτορικών διατριβών. Να γίνει επιτέλους πρόβλεψη από το Υπουργείο Παιδείας για τη δυνατότητα ακαδημαϊκής εξέλιξης των μελών ΕΔΙΠ με διδακτορικό δίπλωμα. Είναι ζήτημα δικαιοσύνης αλλά και της μέγιστης αξιοποίησης του προσωπικού των ΑΕΙ.