Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο άρθρο Άρθρο 143 "Προϋποθέσεις εκλογής και εξέλιξης μελών Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού" αναφέρεται ότι "γδ) επίβλεψη, με την ιδιότητα του επιβλέποντος καθηγητή, μίας (1) τουλάχιστον διδακτορικής διατριβής που έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς, από την έναρξη μέχρι την περαίωσή της και συμμετοχή σε τριμελείς συμβουλευτικές επιτροπές τριών (3) τουλάχιστον διδακτορικών που έχουν ολοκληρωθεί επιτυχώς, από την έναρξη μέχρι την περαίωσή τους". Η κατάργηση του "ή/και συμμετοχή σε τριμελεις συμβουλευτικές...", δηλαδή η δυνατότητα να ισχύει ΕΙΤΕ το "επίβλεψη...μια τουλάχιστον διδακτορική διατριβής" ΕΙΤΕ το "συμμετοχή σε τριμελείς..." θα έχει αρνητικές επιπτώσεις τόσο σε μέλη ΔΕΠ που επιθυμουν να εξελιχθούν στη βαθμίδα του Καθηγητή (και έχουν όλα τα υπόλοιπα προσόντα) όσο και στους υποψήφιους διδάκτορες. Η σύνδεση της εξέλιξης ενός εργαζόμενου με τις συνθήκες ζωής, τα απρόβλεπτα γεγονότα ή το βαθμό 'εργατικότητας' ενός άλλου ατόμου δεν έχει λογική. Η πίεση προς τους υποψήφιους διδάκτορες, αν από το χρόνο 'περάτωσης' της διατριβής τους εξαρτάται η εξέλιξη ενός ατόμου θα πάρει άλλο...δρόμο. Άλλες συνέπειες: επιλογή θεμάτων που ολοκληρώνονται "γρήγορα και εύκολα", "βοήθεια" στη συγγραφή της διατριβής, επιλογή ατόμων άσχετα από την ποιότητα των προτάσεων και των προσόντων τους για να 'φύγει' ένα διδακτορικό από "μέση" και να μπορέσει να προχωρήσει σε εξέλιξη το μέλος ΔΕΠ κ.ά.