Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 143 Παρ. 6 Υποπ. γδ) Είναι λογική απαίτηση η απόδοση ενός τουλάχιστον διδακτορικού προκειμένου να γίνει κάποιος πρωτοβάθμιος καθηγητης. Ωστόσο είναι σίγουρο ότι, σε πολλές περιπτώσεις, θα οδηγήσεισε σε μείωση των απαιτήσεων του επιβλέποντος τόσο στο επίπεδο των υποψηφίων διδακτόρων, όσο και των απαιτήσεων για την περαίωση της διατριβής. Επιπλέον, η συζευκτική απαίτηση για συμμετοχή σε τουλάχιστον τρεις τριμελείς είναι, σε πολλές περιπτώσεις, άδικη. Η απόδοση διδακτορικού σχετίζεται σαφώς με την ερευνητική ικανότητα και την ικανότητα καθοδήγησης ενός υποψηφίου διδάκτορα. Από την άλλη, η συμμετοχή σε τριμελείς σχετίζεται κυρίως με δημόσιες σχέσεις. Στο 90% των διδακτορικών, τα υπόλοιπα δύο μέλη της τριμελούς, πλην του επιβλέποντος, απλά υπογράφουν τις εκθέσεις προόδου. Σε κάποιες λίγες περιπτώσεις, έχουν περιορισμένη συμμετοχή στην πρόοδο της διατριβής. Σε ελάχιστες περιπτώσεις συμμετέχουν καθοριστικά. Η συζευτική απαίτηση ανταμείβει κυρίως τους καλούς στις δημόσιες σχέσεις. Είναι δικαιότερο το συζευκτικό «και» να γίνει διαζευκτικο «ή».΄Εναλλακτικά, θα μπορούσε να απαληφθεί εντελώς η απαίτηση συμμετοχής σε τριμελείς.