Αρχική Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Α΄ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 1 – 285)Σχόλιο του χρήστη Μάνος, Δρ ΕΔΙΠ, Πανεπιστήμιο Κρήτης | 15 Ιουνίου 2022, 15:31
Θετική η μισθολογική εξίσωση, στο πλαίσιο της ισότητας, των μελών ΕΔΙΠ και ΕΕΠ. Ωστόσο, δεν αναφέρεται ρητά ότι οι διδάκτορες ΕΔΙΠ ασκούν αυτοδύναμη διδασκαλία, την ώρα που αυτό συμβαίνει με τους συναδέλφους ΕΕΠ και τη στιγμή που ο συμβασιούχος διδάσκων ΠΔ407 διδάσκει αυτοδύναμα, ενώ για τον μόνιμο διδάκτορα ΕΔΙΠ με πολυετή εμπειρία δεν είναι ξεκάθαρο. Αυτό είναι αδιανόητο! Δεν ορίζεται ξεκάθαρα το διδακτικό ωράριο των μελών ΕΔΙΠ, απλά οι ώρες παρουσίας τους στο Πανεπιστήμιο. Δώστε στα μέλη ΕΔΙΠ με διδακτορικό που έχουν τον Α΄ βαθμό το δικαίωμα να συμμετέχουν στην επίβλεψη διδακτορικών διατριβών. Δεν προβλέπεται τίποτα για την ακαδημαϊκή εξέλιξη των διδακτόρων ΕΔΙΠ που έχουν τα τυπικά από το νόμο προσόντα, ακόμα και με ανοιχτή διαδικασία. Ένας κλάδος επιστημόνων είναι εγκλωβισμένος και, παρά τα υψηλά τυπικά προσόντα του, δεν έχει τη δυνατότητα εξέλιξης μέχρι τη συνταξιοδότηση των μελών του... Λύστε επιτέλους αυτό το χρόνιο ζήτημα! Ευχαριστώ.