Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η υποβολή στις διαδικασίες της αναγνώρισης των τίτλων που απονέμονται από αναγνωρισμένα ΑΕΙ κρατών-μελών της Ε.Ε. είναι ατελέσφορη και άνευ οποιουδήποτε σημαντικού νοήματος όταν μάλιστα η διαδικασία αυτή είναι ιδιαιτέρως χρονοβόρα και απαιτεί και την καταβολή παραβόλου δημιουργώντας αδικαιολόγητες καθυστερήσεις και προσκόμματα στην επαγγελματική σταδιοδρομία των πτυχιούχων. Επιπλέον, είναι λογικό να υποβάλλονται τα ως άνω τα πρόσωπα στους οποίους έχει απονεμηθεί τίτλος από ΑΕΙ αναγνωρισμένο της Ε.Ε. στην ανωτέρω διαδικασία και στην ίδια διαδικασία -με πιθανότητα αναγνώρισης- να υποβάλλονται κάτοχοι τίτλων Ιδρυμάτων της αλλοδαπής που δεν έχουν αναγνωριστεί από την χώρα απονομής του τίτλου (άρθρο 295 παρ. 3); Πως είναι δυνατόν να αναγνωριστεί από την Ελλάδα τίτλος Ιδρύματος της αλλοδαπής όταν το ίδιο το Κράτος απονομής , μέσω των αρμόδιων αρχών πιστοποίησης, δεν το έχει αναγνωρίσει; Πρόταση: Για τις περιπτώσεις τίτλων ΑΕΙ της Ε.Ε. που είναι αναγνωρισμένα (π.χ. της Κύπρου) θα πρέπει η αναγνώριση να είναι τυπική-διαπιστωτική διαδικασία και να θεσπιστεί με διάταξη ανώτατο όριο για έκδοση της πράξης (π.χ. 1 μήνας) και συνάμα να καταργηθεί η υποχρέωση καταβολής παραβόλου. Όσον αφορά στην παρ. 3 του άρθρου 295, θα πρέπει να τίθεται ως προϋπόθεση αναγνώρισης η χρονικώς προγενέστερη αναγνώριση από τις αναγνωρισμένες αρχές πιστοποίησης της χώρας απονομής του τίτλου σπουδών.