• Σχόλιο του χρήστη 'Γιαννούλα Φλώρου, ΔΕΠ' | 16 Ιουνίου 2022, 18:30

    Άρθρο 65, παρ 3. Θα είναι πολύ δύσκολο σε κάθε εξεταστική περίοδο να εξετάζονται όλα τα μαθήματα χειμερινού και εαρινού εξαμήνου. θα πρότεινα να ισχύει αυτό μόνο για την εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου, όπως και σήμερα, εκτός και αν αποφασίσει διαφορετική η συνέλευση κάθε Τμήματος. Άρθρο 73, Άρθρο που επαναφέρει τα ΤΕΙ, τα οποία καταργήθηκαν. Δεν νομίζω ότι τα πισωγυρίσματα θα έχουν αποτελεσματικότητα. Εφαρμοσμένη επιστήμη και τεχνολογία παρέχουν και τα υπάρχοντα τμήματα των ΑΕΙ. Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο να δημιουργηθούν τριετή τμήματα, ανταγωνιστικά με τετραετή Τμήματα μέσα στο ίδιο ΑΕΙ. Άρθρο 94, παρ 1 Θα πρότεινα στη συμβουλευτική επιτροπή να μπει η φράση δύνανται να συμμετέχουν (εφόσον είναι κάτοχοι διδακτορικού) Άρθρο 100, παρ 1. Καλό θα ήταν να προστεθεί ότι οι πιστωτικές μονάδες (ECTS) που αντιστοιχούν στο πιστοποιητικό ψηφιακών δεξιοτήτων, θα προσμετρούνται στις πιστωτικές μονάδες που απαιτούνται για την απονομή του πτυχίου του Τμήματος, κατόπιν απόφασης της Συνέλευσης του Τμήματος. Άρθρο 140, Δηλαδή αν ένας Επίκουρος μετά από 5 χρόνια προσφοράς στο Τμήμα, ή θα πρέπει να γίνει Αναπληρωτής ή να ενταχθεί σε κάποια άλλη βαθμίδα εκπαίδευσης μετά από αίτηση του στο Υπουργείο. παρ 5. Στη διαδικασία εξέλιξης δεν μπορούν να συμμετέχουν ως υποψήφιοι παρά μόνο μέλη ΔΕΠ. Η πρόβλεψη αυτή έχει ως στόχο να αποκλεισθούν τα μη μέλη ΔΕΠ, από τη διαδικασία εξέλιξης; Άρθρο 146, παρ 3 Δηλαδή Καθηγητής για τον οποίο δεν υπάρχει ανώτερη βαθμίδα θα μπορεί να συμμετέχει στα εκλεκτορικό ή θα συμμετέχουν μόνο οι Αναπληρωτές που έγιναν Καθηγητές; Άρθρο 153 παρ 5 Αν ένα τμήμα καταργηθεί, τα μέλη ΔΕΠ μπορούν να μετακινηθούν σε όποια πόλη θέλουν, ίσως είναι καλό κίνητρο για μέλη ΔΕΠ ακριτικών περιοχών να ζητήσουν την κατάργηση του τμήματος τους.